2022. november 13., vasárnap

Jó lenne, ha a hétvége 5 napból állna

Reggel valahogy tök jó kedvvel ébredtem, kipihentnek éreztem magam, a nap is sütött és az sem baszott fel, hogy belelocsoltam a kapucsinómat a frissen húzott ágyneműbe :/ Pedig olyan furát és nyomasztót álmodtam. Mégpedig, a rokonunkról, aki 5 éve meghalt. Álmomban egy régi, de szép nagy kertes házban lakott és mentem meglátogatni, vittem neki kaját stb., valami fickó állt a teraszon egy fehér-barna kutyával és a rokonom mondta, hogy az albérlője, aki nemrég költözött be. Aztán a rokon a kezembe adta a mobilját, hogy hívjam fel az egyik tesóját, Margit nénit, közben egy másik telefonján engem csörgetett, hogy ez az új száma, mentsem el és csak azt láttam, hogy 23 az első két szám. Vajon ez mit jelenthet, vagy jelent egyáltalán valamit? Esetleg 2023-ban valami változás lesz? Margit néni remélem rendben van. Na, ennyit az álmokról, meg az álomfejtésről, lassan már olyan leszek, mint K. Angliából, aki jóshoz jár. A hét lassan telt, fáradt vagyok és abszolút nincs már kedvem a hely-hez. Pedig az egyik csajjal K.-val egyik nap délután olyan jól eldumáltunk és nevetgéltünk, hogy ránk sötétedett. Sajna ritkán találkozom össze K.-val, mert a hely egész más részén van, de annyi közös van bennünk, hogy átfutott az agyamon, őt szívesen vendégül látnám, ha nem ebbe a rottyon lévő lakásban lennék. Közben anyám hívott, hogy mi van, miért nem veszem fel a telefont, akkor esett le, hogy azt ígértem, beugrok még hozzájuk is, így gyorsan elköszöntem K.-tól és még elvágtáztam az ősökhöz is. Apám a múlt héten összeveszett a Tiniribivel, de annyira, hogy utána nem is tárgyaltak, sőt fater le is tiltotta fb-n és a mobilján is. Tökre örültem, hogy megszabadultunk ettől a piócától, de pasim visszahozott a valóságba, azzal hogy rákérdezett,  ugye nem hiszem el, hogy ez örökre szól? És hát így legyen telitalálatunk a lottón, mert szombaton már ott feszített apám kocsijába az a majom. Aki rávette az anyját, hogy írassa táppénzre magát, mert ő reggel nem bír korán kelni és oviba vinni a gyerekét. De akkor örömmel kimászik az ágyból, ha potyázásról van szó anyáméknál, vagy vedelésről az expasijával. Komolyan...úgy megcsapkodnám az ilyet. A vicc meg az az egészben, hogy még így is több a pénze, mint nekem. Jó, hát ő nem fizet hitelt, sem számlákat és az anyja (meg az én szüleim) nyakán élősködik, nyilván jobban áll anyagilag. Mi meg sehogy. Lyukakat tömködünk és emiatt vitázunk pasimmal. Belegondolni is ijesztő, hogy majd jön a karácsony és a nem létező pénzünkből kellene ajándékokat venni. Durva lesz, az biztos.Péntek reggel rocker R.rám csörgött, hogy fussunk már össze, mert rég látott, úgyhogy még vele is beszélgettem kicsit. Várja a téli szünetet, mert külföldön tölti majd valami rokonnál. Én nem utazom sehova (sajnos), de így is várom a téli leállást (jó messze van még, vagy 6 hét), ami lehet végleges lesz, még mindig nem tudni. A hely2 sem vonz egyáltalán, így nézegetek hirdetéseket, de elborzaszt mind, a nagy elvárások miatt, némelyik hirdetés szövege bicskanyitogató, mindenhova ezerrel vigyorgó, fullra terhelhető, mindenhez jó képet vágó embereket keresnek. Pffff, én nem vagyok ilyen..Jövőhéten csütörtökön meg nődokihoz megyek délután, letudom a citológiát és akkor idén csak a dilidoki marad hátra, esetleg a bőrgyógyászat, de az inkább átcsúszik jövőre, mert még mindig nincs a doktornő, akinél már többször voltam, és aki helyettesíti, egy sült paraszt, jártam már nála, hagyjuk is. Ja, a fogorvoshoz kéne még eljutni, a gyökérkezelt fogam évek óta fáj, ha éppen olyanja van. Már látta több doki, volt röntgen is, de állítólag semmi baja. Annyira azért nem rohanok, mert a körzetis fogorvosnál is helyettes van egészen januárig, vagy hogy. Meg amúgy is félek, pedig J. ajánlotta a saját fogorvosát, akit nagyon dicsér, mert nem is drága és aki októberben húzott neki egy letört hátsó fogat. Megnéztem a rendelő honlapját, a váró tetszik (kivéve a tűzpiros függönyt), de a kezelő elég nyomasztó mert teljesen fehér és csempézett és ugyanolyan, mint a sürgősségi fogászat. De persze attól még okés lehet, csak én minden fogorvostól félek és akkor megyek csak, ha nagyon muszáj, pedig nem szabadna ezt így elhanyagolni, de pocsék élményeim vannak a mogorva, érzéstelenítőt sosem adó iskolafogászatos spinéről. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése