2021. július 30., péntek

Ahhhhh...nagy, kövér nulla

Megint itt ez a pusztító meleg :/
A fakebukkot meg ellepte a sok nyaralós kép. Hooray, vacation :D mindenki strandol és napozik, és persze, senki sem szőrös és nem menstruál.
De mindenki nagyon imádja a másikat.
Mondjuk, én is örülnék, ha a pasim úgy nézne rám, mint Davey a csajra, a Love like winter  c.klipből :P (nyálcsorgató ikonok).
Én továbbra sem megyek sehova, így jobb híján beérem az ilyen képekkel.
A. persze nem találkozott velem, úgy volt hogy ma futunk össze, de tegnap este messengeren megírta, hogy nem ér rá. Egy nagyobb összeget mertem volna tenni erre az eshetőségre :P
De kicsit meg is könnyebbültem, mert nekem sem sok kedvem volt délután a dög melegben flangálni össze-vissza.
Ja, voltak itt J.-ék egyik nap estefelé. Zselyke a földön ülve játszott, mi J.-vel beszélgettünk az ágyon, mikor is jön a kislány, hogy egy pók (whátt???) van a szőnyegen. Azt hittem, hogy egy kis kaszáspókocska, így elbagatellizáltam, hogy oké, oké, mindjárt megnézem. De mikor odamentem kiszúrtam, hogy  1. ez nem kicsi, 2. nem kaszáspók, 3. nem is él :O
De elég undorító és ijesztő volt így is :S és most nem tudom, ez az a pók volt e, amit még élőben láttam és ide jött megdögleni? Vagy ez egy másik? Meg hogy került ebbe a szobába, mikor egy tök más helyiség szekrénye alá ment be? Mindegy, nem agyaltam, fogtam egy zsepit, beleraktam és kidobtam. Utána Zselyke már nem akart a földön játszani, azt mondta fél. Ah...ilyen peches is én lehetek csak, hogy a kislány találja meg a döglött pókot (de legalább döglött volt, mert ha élőben találja meg, nem örült volna, és én sem, én valószínűleg sikítva elfutok, J. dettó, mert neki is jelentős pókiszonya van).
Ja, pasim mondta, hogy az ex-sógornője külföldről jön ide a városba majd augusztusban és meg akar ismerni. Mármint engem!!!Szegény, tökre csalódni fog, ha meglát :P Már beszéltem vele messengeren, aranyos és küldött régi képeket a pasimról. Lefagytam rendesen...hűűűűha, woaaaaaaah, első blikkre, kajak hasonlít Johnny Rottenre :D de jelenlegi önmagára nem és ez fura. Már láttam róla régi képeket, de azon is más volt a haja. Mondjuk, azokon sem ismertem meg.
Háát, ha tényleg létrejön ez a találka, és a nőci hoz még képeket, azt hiszem, jól fogunk szórakozni.
Amúgy megint írok, bár épp látszatja az nincs, mert pont nem a Still breathing-et, hanem egy olyan ff-t, amit sose publikálok majd, de mivel 2015 óta írom, idén már jó lenne befejezni, már nagyon húzódik és nem tudok tőle szabadulni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése