2021. július 11., vasárnap

P, mint pofátlanság, p, mint partizás

Éjjel azt álmodtam, hogy anyámmal és apámmal a tengerparton nyaralok és egy bálna alakú csúszdán csúszkálunk, aztán meg egy kecske elkezdi lelegelni a parton lévő rózsabokrokat. Szólunk a gondnoknak, aki csak annyit mond, hogy hát ez megszokott *-*
Bár nem hiszek nagyon az álomfejtésben, de utána néztem és a kecske pl., az emberektől való elfordulást jelenti (az megvan), míg a bálna (olyat nem találtam, hogy bálna alakú csúszda), küzdelem a tehetetlenséggel, és hogy magamat hibáztatom, mert az álmaim nem valósultak meg, holott rajtam kívülálló dolgok miatt nem jöttek össze az elképzeléseim...
Ezekben van azért valami :S 
A hét elég gyorsan eltelt, keserűen állapítottam meg magamban, hogy a kitűzött feladataim (úgymint, nagyobb mértékű angol tanulás a Duolingoval, valamint a spanyol elkezdése, a Still breathing új fejezete, ruhaselejtezés miegymás) nagyon kevés részét sikerült megvalósítanom, kb. háromszor angoloztam és nullaszor álltam neki a spanyolnak-pedig annyira szeretném tanulni a nyelvet, az irományomba egy betűt nem írtam és két szekrényt megcsináltam, de lett volna még, csak helyette eléggé el nem ítélhető módon inkább zenét hallgattam, vagy filmet néztem (pl. láttam a Tébolyult c. alkotást és nyomasztó sztori, de nem volt rossz alapjában).
Aztán go vissza a hely-re hét közepétől :( R.-t csak egy nap láttam, de nem beszéltünk, másnaptól meg szabadságra ment és egész jövő héten ott is lesz. 
A héten kaptam pár sms-t meg hívást, hogy jött egy csomagom, ezt nem tudtam hova rakni, mert én semmit sem rendeltem. Tudtam, hogy van ilyen átverés, ezért nem is tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de aztán kiderült, hogy rafinériás Tinimami őnagysága rendelgetett magának minden szart és mivel neki állítólag baszakszik a telefonja, az anyjáét meg letiltották, hát nemes egyszerűséggel az én, meg az anyám telefonszámát adta meg, mint kapcsolattartó, mintha mi hárman egy nagy, boldog család lennénk,vagy mi. Persze, erről meg sem kérdezett engem és én nem emlékeztem, hogy megadtam volna neki bármikor is a mobilszámomat :/ És azt sem tudom amúgy, mit hitt, hogy majd átveszem és neadjisten ki is fizetem a csomagjait?! Na, addig álljon fél lábon a csajszi. Kezd egyre jobban idegesíteni a törtetése és a szemtelensége. Apám sem szól neki, ezt is elnézi, én mondjuk, szívesen rákérdeznék, hogy a jó édes anyukájába gondolta ezt, de úgy vélem, már késő, mert a Tinimami öntudatra ébredt és nem lehet megállítani. Szerencsére anyám elérte, hogy ne kecózzon náluk, így erről leszokott, de heti 1-szer még azért tiszteletét teszi, azonkívül teljes stílusváltása volt nemrég, eddig póló, meg rövidnadrág kombóban tolta, mostanság szoknyák, ruhák szerepelnek az öltözékében, na meg új szemüveg, új hajzat, csak ezt és ezt a márkát használja illatszerben stb. Pfff....pár éve meg ő volt a csövesek királynője, aki az akkori pasija ruháit hordta és a vizet hírből ismerte csak. Elszaladt vele hát csúnyán a ló, már azt hiszi, mindent megtehet következmények nélkül, most csak csomagot rendel a telefonszámommal, de kitudja, később majd mit fog csinálni. Sosem bíztam benne, mindig volt a mosolya mögött valami álságos és ahogy méreget a szeme sarkából, sose tudni, mire gondol. Igazi kígyólány, vagy mi.
Apám büszke lehet a "teremtményére".
Sok hét után A. is rámírt, hogy mizu meg hogy majd találkozzunk már augusztusban, mert akkor lesz szabin. Kicsit szkeptikus vagyok emiatt, volt már ilyen ígérete nem is gy, de jó amúgy, tőlem :P 
Tegnap meg J.-ékhez voltam hivatalos Zselyke b.day partijára. Eredetileg pasimat is meghívták, de ő melózott ötig, így egymagam képviseltem kettőnket. Nem volt rossz, sokan voltak, egy részét nem is ismertem és inkább lógtam E.-vel, J. kishúgával (oké nem is olyan kicsi 15 lesz), aki a héten a tesójánál volt vakáción. Igazi, vagány tizenéves, tik tokozik, instázik, ahogy azt kell. Nagyon jól rajzol és szuperül táncol, van egy pasija, aki az ország másik végén él, eddig csak távkapcsolatban voltak, de két hét múlva személyesen is találkoznak. Sokat nevettünk és jó volt a társaságában. Azt is mondta, hogy egyszer majd nálam alszik, ha megengedem. Persze, örülnék neki, de szegény csaj, előre sajnálom, mert itt van vagy harminc fok.
A szúnyogok százezer helyen megcsíptek, pasim meg vagy ötször hívott, hogy mikor megyek, mert hiányzok neki és fura, hogy nem vagyok otthon :P Ez jól esett amúgy, azt hittem, majd jó sokáig kimarad a haverkáival, de nem így történt. Egy idő után én is mentem volna, de meg kellett várni a tortát, viszont J.-ék annyira elhúzták az időt, hogy hajnali egy óra volt, mire hazakeveredtem és kedves párom már addigra vígan alukált. Én fél kettő fele aludtam el és reggel fél 10-kor keltem, ami nagy szó, évek óta nem alszom eddig, igaz ami igaz, a betegszabi alatt rászoktam arra, hogy éjfélkor fekszem és 7-8 környékén kelek fel. Nem mondom, hogy ki vagyok simulva, de nem is vagyok fáradt.
Azt hiszem, neki is látok az ebéd elkészítésének, szerencsére van rántott hús a hűtőben, csak ki kell sütni.

Nekem bejön ez a dal, kicsit alacsony költségvetésű a klip, de pont ezért jó.

 

8 megjegyzés:

  1. Úúú, spanyolul akarsz tanulni? Pukkancs azután állt neki, hogy kivégeztük Netflixen a Visa vis c. sorit. Van tananyagod? Asszem, én tudnék neked küldeni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg tudnál küldeni tananyagot? Azt nagyon megköszönném, Duolingon szenvedek, de ott nincs spanyol-magyar kurzus, csak angol-spanyol és az nehézkesen megy, mert az angolom sincs a topon.

      Törlés
    2. Igen-igen, küldj egy e-mailt ide, és küldöm majd válaszként (lehet, csak jövőhéten): koitavacska@gmail.com

      Törlés
    3. Köszönöm szépen előre is, ma írni fogok!

      Törlés
  2. Meg szabad kérdezni, hogy ez a Tinimami hogy épült be ennyire a családotokba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira, hogy a szüleim mostanában a válást fontolgatják *-*
      Egy csomót tudnék írni róla, de nem akarok, mert lehangoló. A lényeg, hogy durván kihasználja apám jólelkűségét. Tavaly egy ideig náluk is lakott, míg a gyerekét kb. születése óta az anyja neveli, míg ő nem dolgozik, csavarog és éli világát. Szerencsére, anyám végül elérte, hogy menjen haza és a családját boldogítsa, de apám így is kb. körbeugrálja, elég ha a luvnya neki áll panaszkodni, hogy neki ez nincs, vagy az nincs, vagy itt nem járt még, vagy ott (strand, nyaralás, mostanában mindenhova el kellett cipelniük magukkal mert ő még nem volt, és hivatkozik a sanyarú gyerekkorára blabla). Azt mindenesetre jól elérte, hogy apámmal teljesen eltávolodjunk egymástól, így sem voltunk soha túl közeli viszonyban :(

      Törlés
  3. De akkor ő nem is rokon? Nem olyan régen olvasom a blogod, és nem világos,kicsoda igazából, csak hogy az apukád ragaszkodik hozzá és sokat tesz érte. Nem szeretnék olyat kérdezni,ami nem tartozik egy olvasóra,de kíváncsi vagyok,hogy ha nem rokon,akkor hogy pottyant így közétek, olyan kakukkfióka-félének tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszi, hogy olvasol, és jól megfogalmaztad egy kakukkfióka :P ez találó. Bővebben a mai bejegyzésemben írok erről (is).

      Törlés