2021. július 16., péntek

Az álmok világa kényelmes, a valóság szűkreszabott, avagy bocs, de 4 órát aludtam csak :/

Szimara kérdezte, hogy ki is a Tinimami pontosan és hát terveztem már hogy írok róla, szóval itt az ideje, tisztázni ezt a kérdést.
Hála az égnek, semmi rokoni kapcsolatom nincs vele.
Tinimami apám "szerzeménye", de mielőtt ebbe belemerülnék, azt tudni kell, hogy az apám amolyan jótétlélek. Aki mindenkihez igyekszik kedves lenni, mondjuk, hozzám pont nem, ezt bátran állíthatom, mert eddig eltelt éveim alatt, egy kezemen meg tudom számolni, mikor volt elégedett bármivel, ami velem kapcsolatos és mikor volt felhőtlen a viszonyunk.
Másokkal viszont nagyon is bőkezű, kölcsönöz pénzt, vagy biztosít lakhatást, emlékszem, még általános sulis voltam, mikor egy ismerőse négytagú családjával lakott nálunk egy-két hétig, mert kirakták őket az albérletből, vagy nagynéném lánya is gyakorta dekkolt a házunkban, mert vidéken laktak és nem volt mindig kedve hazabuszozni.
Hogy Tinimami hogy került a képbe, pontosan nem is tudom, egyszer csak feltűnt, hogy mikor benézek az ősökhöz, ez a fiatal csaj ott van. Aztán anyám elmondta, hogy a csaj apja, meg az én apám gyerekkori haverok vagy mi, de a fickó börtönben van most, persze ettől még nem lett világos, hogy miért van ott a lány, talán a pasi kérte apámat, hogy segítsen a gyerekén, vagy ilyesmi.
Tinimami akkor még a pasijával volt és hát elég pusztulat módon éltek. Piázás, csavargás, egyebek. Nem a csövesség választotta őket, ők választották a csövességet, mert Tinimaminak volt egy anyja, akinek volt egy háza, tehát nem homeless volt, lakhatott volna ott is, csak így szebb és gondtalanabb volt az élete. Apám tehát szárnyai alá vette a kis párost, munkát keresett a srácnak (amit aztán a gyerek hamarosan ott is hagyott), meg Tinimaminak is igyekezett egyengetni a sorsát, vett neki ezt-azt, elvitte pár helyre, mivel hogy a csaj azzal jött, mekkora rossz gyerekkora volt.
Ja, akkor még nem volt ám Tinimami, de hamarosan az lett, anyám vette meg neki a tesztet, amit értelmezni sem tudott, mert a két csíkra simán rávágta, hogy negatív:( értő olvasás hiánya és társaik.
Aztán megszületett a kislánya, akit a kórházból az anyjához vitt haza és az anyai érzései azóta sem támadtak fel, mert helyette az anyja az, aki azóta is gondozza a picit. És ennek már három éve, Tinimami meg közben éli világát. A pasija már nincsen meg, szóval nem gátolja meg semmi, hogy apámmal lógjon és ő ezt ki is maxolta, elhihetitek. Tavaly, miután kiharcolta hogy elvigyék magukkal nyaralni is, nemes egyszerűséggel ott felejtette magát apáméknál és ingyen evett, ivott, lakott, rendezkedett nagy vidáman, közben azzal kérkedett, neki mennyi pénzt sikerült megspórolnia. Hát így könnyű na...És fura mód, senki sem küldte haza a gyerekéhez :/
Szerencsére, anyám azért csak beleunt és rájött, hogy ez így nem pálya, így kisebb-nagyobb balhék után idén Tinimami valamikor elcuccolt haza, de így is elindított egy lavinát, mert az, hogy folyton apámmal lófrált, ott pattogott körülötte, ugyanazokon a poénokon röhögött és ugyanazok a dolgok foglalkoztatták, kialakított apámban egy szerintem téves elképzelést, mégpedig, hogy minden amit Tinimami tesz, az jó és azt feltétel nélkül kell elfogadni. Őt sajnálni kell, neki segíteni kell, őt ide, meg oda kell hurcolni, mert tré az élete ésatöbbi. Mindenki más meg menjen a búsba.
Közben a lepukkant kinézetét lecserélte, lett egy rakás új ruhája, új mobilja, fodrászhoz jár rendszeresen, meg ilyenek.
Ha a véleményemet akarjátok tudni a Tinimamiról két szóban  annyi, hogy nem bírom.
Bővebben:
Szerintem, Tinimami nem okos, tizenévesen kimaradt a suliból, hogy összeállhasson egy idősebb fickóval.
Tinimami nem is valami kedves, érzelmi intelligenciája egy darab téglához hasonlatos, miután megtudta, hogy a gyerekének betegsége van, nem azt reagálta, mint minden normális ember, hogy "na akkor hogyan tovább", hanem "inkább vetettem volna el". Számomra ez elfogadhatatlan.
Tinimami sunyi, engem is folyton sas szemekkel méreget a hajamtól a papucsomig és a jó ég tudja, mi jár a fejében.
Tinimami szende pillogásai ellenére igencsak rafinált, elérte hogy apám a tenyeréből egyen és ugyanúgy vélekedjen mint ő. Ha valamire szüksége van, elég ha elsírja magát, vagy panaszkodik (lásd mikor albérlet kellett neki, mert ő nem bírja az otthoni életet, apám ki is járt neki 2 héten belül egyet, csak ugye ruppótlan volt és nem tudott kauciot lerakni).
Tinimaminak van családja, de neki a másé kellett és ezt a tervét ragyogóan meg is valósította. Szerintem viszonya lehet apámmal és ezt anyám is gyanítja, de bizonyíték nincs és hát ha lenne is, anyámnak sincsenek vésztartalékai egy új élethez. És sajnos túl sok ilyen Tinimami szerűség cirkál a világban.
OMG mennyit írtam erről a gyökérről te jó ég...ugorjunk...Vagyis annyira nem, mert szerintem így vagy úgy a következők is kapcsolódnak ehhez a nőhöz.
Összevesztem apámmal. Kinéztem egy házat és elküldtem a képeket róla, jó lett volna, ha apám kicsit lelkes és azt mondja, hogy elmegyek veletek (már a pasimmal meg velem) nézzük meg, több szem többet lát stb. De csak kioktatott, hogy minek nekünk ház, meg úgysem becsüljük meg és hogy mi az hogy nem jó nekünk itt?!Mikor nekik anyámmal annak idején jó volt, öhmmm, ez nem igaz, anyám mondta, hogy már annyira gáz volt itt rokonomékkal egy rakáson plusz két kisgyerek, másfél szobában, hogy napi szinten mentek a viták és ha nem kapnak önkoris lakást tuti albiba cuccolnak :( De apámnak ezek az emlékek már eltűntek, vagy megszépültek. Nem közeledtek az álláspontjaink, szóval a dolog vége ordibálás lett és szépen rám is nyomta a telefont. Nem tud annyira meghatni.
Az viszont már fájt, hogy anyámnak azt állította, hogy én csak kitaláltam a betegséget, amire kétszer műtöttek idén :O Kitaláltam, hogy így szerezzek figyelmet. Ez rosszul esett, sírtam is, mert hát ki viccelne ezzel? Jó, narkomán exem hirdette magáról hogy agydaganatos, hogy visszafogadják a női, de nekem ez egy kemény időszak volt, én ezzel nem poénkodnék és elég morbid dolog, hogy apám azt hiszi, én igen. Vagy ha ő nem is hiszi, valaki a szájába adja a szavakat és már megint témánál lennénk, de neeeeeem.......
Éjjel az apámmal történt intermezzo miatt, 4 órát aludtam két részletben, a meleg is iszonyat, pluszba megzabáltak a szúnyogok, akkora brutális csípések vannak rajtam, mintha egy nagyobb szúnyog familia lakmározott volna belőlem, bezzeg pasimat nem szeretik :S
H.-ék meg görögbe nyaralnak, egy nagyon fancy nyaralóban ami úgy 15 méterre van a tengertől kb., furcsa hogy H. meg tőlem akart lejmolni, most meg vakációznak. Örülök, hogy helyre billentek anyagilag.
Az írást tekintve kreatív krízisem van-ezt a főzős műsorban hallottam és megtetszett -de megtaláltam egy ezer éves ff vázlatomat elmentve, így egy hete azt olvasom, eléggé kegyetlen, borzasztó sok a hiba benne, de szórakoztat is az olvasása. Sőt, lenyugtat. Mintha a kedvenc, puha, meleg és kényelmes pulcsidba bújnál bele. Jó elmerülni a sorokban és kizárni a valóságot.
Mert az igencsak kényelmetlen.

4 megjegyzés:

  1. huh, ez egy elég furcsa viszony, mintha apukád kompenzálna valamit ezzel a lánnyal. sajnálom, nem lehet könnyű ezt látni, míg veled fele olyan kedves :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kommentet, tényleg értetlenül állok a dolog előtt, de próbálok nem ezen kattogni állandóan. Úgy vagyok ezzel, hogy minden csoda három napig tart, előbb-utóbb múlt idő lesz a csaj.

      Törlés
  2. Rosszul hangzik. Nem is tudom,mit lehetne tenni ilyen helyzetben, gondolom, mindenki más a gonosz rosszindulatú, ha jelzitek hogy nem tetszik a helyzet. Az anyukádnak a legnehezebb, pláne, ha tényleg úgy van,ahogy sejted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pontosan így van, ahogy leírod. Már anyukám is megjegyezte apámnak a Tinimami felé lévő feltétlen bizalmat, meg önzetlenséget, na meg az állandósult fuvart a csajnak és pl. az anyjának, mire le lett tolva, hogy mennyire irigy, mert szegény csaj így, meg úgy (rossz gyerekkor a legjobb ütőkártya, főleg ezt húzza elő, nagy könnyes szemekkel).

      Törlés