2021. július 27., kedd

Nyolclábú rémálom és más egyebek

Ez tényleg rohadt nagy! Nem egy kis kaszáspók, vagy azok a valamivel nagyobb kis feketék, ez egy kurva nagy pók!!! 
Békésen ballagtam a konyha felé kezemben egy bögrével, mikor észrevettem az előszobában egy nagy fekete valamit. Azt hittem, százlábú, de ahogy közelebb mentem, láttam hogy nem az...és az a pár másodperc, amíg lepörgött a fejemben, hogy igen, ez az egyik legnagyobb parám (a darázs után vagy kb. egy helyen vannak) a pók! Méghozzá egy igen kifejlett példány és tök egyedül vagyok itthon és majdnem szívrohamot kaptam. Gyorsan leraktam a bögrémet, aztán jobb ötlet híján fogtam a porszívót, mert én kézzel vagy bármivel hozzá nem érek. De ez a rohadék gyorsabb volt nálam és szerintem befutott (vagy mászott vagy mit csinálnak a pókok) a szekrény alá. Szóval az a tényállás, hogy egy kibebaszott nagy pók van a szekrény alatt. Én meg pánikolok rendesen és fogalmam sincs mit tegyek.
Ha most itt lenne Dominic a Viasat Nature-től, biztos megfogná ezt az izét és lelkesen magyarázna, hogy milyen nagyszerű, de attól tartok, nem győzne meg :/
Mi van ha ez a pók éjjel öntudatra ébred?! Félek....
Túl sok pókos filmet néztem már.
Hogy a francba került be egy ilyen jószág a lakásba?
Amúgy van egy tippem, kaptam minap gyümölcsöt  és lehet, hogy abban a szatyorban volt. Inkább ez a verzió, mint az, hogy ez itt nőtt ekkorára. Végülis mindegy, így is, úgy is kész vagyok idegileg. Inkább bejött volna egy egér, vagy denevér, jó azoknak sem örültem volna, de ez...
Tényleg, vannak MO-n mérges csípésű pókok?
Az allergiám is előjött, egész hétvégén köhögtem, meg volt az a mellkasi nyomás, nehézlégzés, mostanra jobb lett, de kellett hozzá az inhalátor.
Ja, szombat este belefutottam az Anyám! című filmnek nem nevezhető fostalicskába. Hát én sok filmet láttam már ami szar, de ez annál is szarabb, se eleje-se vége és még undorító is. A kisbabás résznél kiégtem rendesen, de az egész mű beteg és valami borzalom. Nem is tudom, hogy a színészek pl.  Ed Harris, Michelle Pfeiffer, vagy Jennifer Lawrence hogy bírták ehhez a nevüket adni. Meg egyáltalán hogy lehet ilyen fost leadni tv-ben, moziban? Bűnrossz, felkavaró, gusztustalan, kegyetlen, senkinek sem ajánlom. És olyan nyomott lettem utána, hogy másnap csakis könnyed filmeket szerettem volna megnézni (és/vagy Domestosban lubickolni), így délelőtt az Esélyekkel szemben c. filmet néztem meg, este meg az Énekelj-t! Olyan jó kis mese, szerethető karakterekkel (jó, az egeret pont nem szeretem, mert egy seggfej) és decemberben lesz második része is! Persze pasim hőzöngött, hogy miért nézek mesét, de nem tudom, őt ez miért zavarta, mikor félig éppen aludt.
A nyár amúgy megy, nem sok újdonság történik velem. H. nem vár babát, felhívott, mikor haza értek a vakációjukból és rákérdeztem, hogy lehet e gratulálni, de kiderült csak, hogy valami hormonizéje van és 8 kiló felment rá mostanság. Aztán tartott élménybeszámolót, hogy milyen tuti a tenger, milyen szuper nyaralóban voltak, milyen étteremben ettek, aztán meg kérni akart némi pénzt hó végéig :O Hát izé...nem tudtam neki adni, meg amúgy is, aki a tengerparton nyaral, ne tőlem kérjen már zsét, mert én még a Balcsit se láttam (tudom, übergáz). Bírom H.-t, meg minden, nagyon régóta a barátnőm, és sosem volt ilyen kunyerálós, mostanában ha felhív, mindig azért keres, hogy adjak neki pénzt :S nem hinném, hogy ilyen csórik lennének...
A. is írt, hogy a héten találkozzunk már egy délután, visszaírtam, hogy oké, de még nem jelzett, melyik nap lenne jó neki.
Ja. K. lelkét is 2,5 órán keresztül kellett ápolni. Ugye ő már szakított a pasijával hosszú évek után, de ennek örül is, azt a kapcsolatot lezárta, viszont van egy pasi, akibe még mindig szerelmes, pedig a fickó tavaly decemberben nősült. A problémája az volt, hogy nem bírja a srác nélkül, de ráírjon e, vagy hagyja az egészet, de hát szereti, mindennap rá gondol és nem eszik/alszik. De hát a gyerek tiltotta fb-n (ergo valószínűleg nem akar már vele semmit), pedig azt ígérte, hogy együtt lesznek majd...Kemény dió, igyekeztem segíteni, támogatni K.-t, de akármit javasoltam neki, nem volt jó és a végén tényleg már semmi okos nem jutott az eszembe, ugyanazt ismételgettem, mint egy hülye papagáj. És persze K. lelki gondjai és megoldatlan problémái maradtak. Azért respect a pszichiátereknek, akik ezt 8 órában csinálják.
És a végére egy kis súlyosság megint :D nagyon nagyon beteg :D 


2 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, de ezen a pókos sztorin nagyon nevettem, mert elképzeltem a jelenetet :D én a csótányokkal vagyok ugyanígy, teljesen megértelek! A pók azóta meglett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, amúgy vicces, de inkább gázos, ha egy felnőtt ember ennyire fél a póktól. Bár kinőhetném...
      A csótány se a kedvencem, de élőben még nem nagyon láttam, az első albérletünkben volt pár döglött, az mondjuk elég volt.
      A pók nem tudom meglett e, egy tetemet egy barátnőm kislánya talált a szőnyegen, de nem tudom az volt e...remélem igen.

      Törlés