2020. november 2., hétfő

Nem érzem az ízeket, mások meg milliomosok

És persze mindez az online meló alatt történik, amikor a jó dolgokra kellene koncentrálnom. 
Mindegy, most már jobb, de nem az igazi, az ízérzékelésem olyan 30% -os, az illatokat (és hálaég a szagokat) viszont egyáltalán nem érzékelem, akármilyen parfümmel próbálkozom, semmi. Remélem, csak őszi megfázás tünete ez, nem a kovidé. Más bajom nincs, így kibúvó sem, a hely szeretettel várt :( Reggel el is aludtam kicsit és meg is áztam. És még mindig nem tudjuk, merre tovább, többen home office-t akarnának, mások nem, káosz még az egész. De ez a négy és fél nap jó volt. És a munkát sem vitték túlzásba, volt-volt, de mellette tudtam pl. enni (nem úgy, mint tavasszal, hogy 3-ig egy pohár vízen voltam), főzni, mosni és pakolni, ha kellett. Sőt, olyan úri huncutságra is jutott időm, mint zenehallgatás, vagy filmnézés. Persze a teendők után. Az első hullámnál ez kivitelezhetetlen volt, jobbára csak meló miatt tespedtem a laptopom előtt, ha meg elkészültem amivel kellett, jött a házimunka, aztán alvás és újra, kilátástalan és nyomasztó volt. Nem így most. Ezt most hosszabb távon is el tudtam volna még viselni. Gondolom, hamarosan kiderül, lesz a folytatás. Megosztja most a csordát az a téma. Én személyszerint még néhány hét ilyen terjedelmű home office-t elviselnék.
A héten van a rokonunk halálának az évfordulója is. Természetesen voltam kint a temetőben. Hihetetlen, hogy már három éve :( Sokszor álmodom vele, bár még velünk lehetne, együtt nevetnénk, beszélgetnénk és megvendégelne az isteni diós zserbójából. <3 <3 <3
Tegnap meg utazás volt, 10 körül indultunk és már jól kezdődött, mert alig ültem be a kocsiba, a rádióból felcsendült a Green Day Basket case, szóltam is faternak, hogy tekerje fel a hangerőt és szóljon az a dal, aminek idejében még minden tök egyszerű volt. Úgy egy óra után értünk le. Az idő kegyes volt hozzánk, szépen sütött a nap, kimentünk minden temetőbe, meggyújtottuk a mécsest, felraktuk a koszorúkat, majd ezek után elmentünk a rokonunkhoz, akik a faluba élnek. 
Egy csomó kajával kínáltak, töltött káposzta, rántott hús, chilis bab, volt egy rahedli sütemény is és bár nem szeretek náluk enni (egyszer azt mondták egy másik rokonnak, hogy mi csak enni járunk oda, persze ugyanezt mondták arról a rokonról is, aki nekünk ezt az infót mesélte), általában nem is szoktam, egy pohár ásványvíz vagy narancslé mellett elvagyok, de most hugom nekem is szedett egy mákos-tejszínhabos nem tudom milyen sütit, ami biztos jó lett volna, ha éreztem volna az ízét. Közben meg gyorsan eldicsekedtek, hogy nekik milyen jól megy, mint minden évben, ha találkozunk velük. A legnagyobb gyerekük csak 5 évvel idősebb nálam, de máris 3(!!!!!!!!!!) háza van, az egyik Gyálon (nyál-on LOL), meg kettő a fővárosban, a gyáli házat 30 millióért vették és persze Csok is volt, meg egyéb támogatások, de én a 3 ház, 2 kocsi után már elvesztettem a fonalat és nehezen tudtam levakarni a képemről az irigykedős kifejezést. Jó, tudom, nem kellene. De én már csak ilyen vagyok y'know. Faszságokon emésztem magam, meg ábrándozom. Feleslegesen.
Pedig arra is vannak szép házak, csak a rokon szerint már eladó nincs a babaprogramok miatt. Mondjuk, nem is szándékoztam arrafelé élni, nem mintha nem tetszene, nagyon is tetszik, de rohadt messze van, a mostani lakhelyemtől cirka 2,5 megyével arrébb kb. 
Ja rokonéknak volt egy macskájuk, jófej volt, sikerült megfognom és megsimogatni, még dorombolt is. Az élet kis örömei. 
Ezek után még sétáltunk egyet a vízparton, csodás az ősz arra, a Tisza és az ezer színben pompázó környék. Nem is volt annyira jó visszajönni. Este 6 után jöttem vissza, pasim meg is jegyezte, jól elmaradtam...Mondjuk, évente egyszer ennyi jár nekem is szerintem :/
Na és pasim...a focimániája már kezd kóros méreteket ölteni, szurkolói sál, meg focicsapatos pulcsi, sörnyitó, termosz meg mittudomén mit szerepel még a bakancslistáján, a sál és a pulcsi már megvan jelentem. 
Szombaton meglepett, azt mondta, idézem: OLYAN JÓ, HOGY VAGY NEKEM!!!    
Hát wooow...kösz szépen...
Jaj, éjjel meg azt álmodtam, hogy anyámmal közösen volt egy kis könyvesboltunk egy idegen városban. Égig érő polcokra emlékszem és egy fehér macskára, aki a boltban lakott :D



Nálatok is van MTV 90's csatorna? Én hétvégén fedeztem fel és tök jó!!!!
És szerintetek ki nyeri a választásokat az USA-ban? Én Trump-ra tippelek, de ha nem nyer, még mindig van lehetősége a zeneiparban XD (lásd Trump sing videok-csak viccelek).


8 megjegyzés:

  1. szóval a tüneteid alapján covidnak tűnik, a szaglás elvesztése mindenképpen, próbálj meg otthon maradni, és jobbulást neked is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, már sokkal jobban vagyok, az íz és illatérzékelésem nagyjából visszatért. Lehet, hogy ennyi volt a korona, vagy nem is az volt.

      Törlés
    2. tényleg lehet, hogy ennyi volt, örülök, hogy jobban vagy:)

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
  2. Hitelre van szüksége? Küldjön nekünk egy e -mailt a remy.credit111@gmail.com címre
    Szia hogy vagy ma ?? Szüksége van sürgős kölcsönre most a következő 6 - 12 órára stressz és késedelem nélkül REMY. A CREDIT ma minden problémáját megoldja. 2% kamattal adunk ki hiteleket, gyors kiszolgálással minden típusú kölcsönt kínálunk, küldjön e -mailt sürgős kölcsöneire
    Írjon nekünk e-mailt, e-mailben kapunk kölcsönt {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757
    van hitelünk az Ön számára ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. LOLLOLLOL XD Ez mi a fakk? A hitel rontotta el az életemet, szóval kössssssz neem...

      Törlés
  3. Helló Szüksége van egy gyors hitelkérelemre e -mailben (remy.credit111@gmail.com}) viszonylag alacsony, akár 2%-os kamat mellett? Kínálunk üzleti kölcsönt, személyi kölcsönt, lakáshitelt, autóhitelt, diákhitelt, adósságkonszolidációs kölcsönt stb. Van egy kölcsönünk Önnek Személyi kölcsönök (biztonságos és fedezetlen) üzleti kölcsönök (biztonságos és fedezetlen) konszolidációs kölcsön és még sok más. Lépjen kapcsolatba velünk, ha további információra van szüksége a hitelkínálatról, és megoldjuk pénzügyi problémáját. lépjen kapcsolatba velünk e-mailben: remy.credit111@gmail.com

    VálaszTörlés