2020. november 13., péntek

Péntek 13., piálási izé kijárási tilalom, nőgyógyászat és variációk Trump-ra

Péntek 13.-a van ma, ami nekem általában szerencsétlen nap szokott lenni. Sulis koromban péntek 13.-án ért baleset, meg akkor írtam folyton egy sor elégtelen dolgozatot. Reméltem, ez a mai nap kivétel lesz, de már reggel kaptam egy elég rossz hírt, a szüleim kutyája lerobbant. Tegnap reggel még vidáman játszott, aztán estére elkezdett hányni, nem evett, nem ivott, így reggel az őseim első dolga volt, hogy dokihoz vitték, kapott injekciót és lehet hogy infúziót is fog, majd még kiderül :( 
És itt vannak a szigorításaink is, óje XD, Kijárási tilalom, amiben az a jó, hogy pasim, már 6 óra után itthon van és együtt nézzük a főzős műsort, már ameddig bele nem alszunk, mert hát nem képesek emberi időben adni :/ Furán kihalt a környék így, hogy nyolcra mindenkinek haza kell érnie. Meg is jegyeztem pasimnak, hogy na így érdekes lesz a hónap végén esedékes szülinapja, amire eddig mindig azt mondta, hogy nagy hepaj lesz, mert kerek szám. Erre ő visszavágott, hogy várjam ki a végét, vannak tervei...Jajj, remélem csak viccelt. Mondjuk, tervem nekem is volt, el szerettem volna menni vele egy étterembe, már ki is néztem hova mennénk, de a korona ezt is meghiúsította, mivel csak kihordásos étkezés van.
És kedvencem a maszkhordás...mindenhol nyilvános helyen. Ráadásul most olyan béna maszkom van, hogy első körben kiesett belőle a drót, vagy mi az, amivel az arcunkon lehet tartani. Akciós volt, sokat ne várjunk, ugye...Én már azt várnám, hogy vége legyen ennek az egész kovid rémálomnak, de sajnos még csak most jön a java. Az biztos, hogy a hely még mindig nem zár be, pedig már egy csomó helyen home office van, de itt nem. Egyesek azt rebesgetik, hogy az évben ez már így is marad és ha nem javul a helyzet, akkor januártól jön az online munka, de ez is csak pletyka, senki sem támasztotta alá.
Én pl. N.-től hallottam, aki tök normális lett, mióta a Hajdobálgatós visszakotródott a Dunántúlra és Csőrike is felmondott októbertől, a hátramaradt öregasszony szekcióhoz meg nem akart már csatlakozni (Lédi Lavór, meg a másik nő, akit még nem kereszteltem el, legyen mondjuk Nagyika, egyszer láttam, ahogy ordít az unokájával az utcán). Elkezdett köszönni és ha úgy adódik, váltunk is pár szót. Kicsit durva testképzavara van szerintem, pedig nem mondanám kövérnek, de ő annak hiszi magát. Azt mondta valamelyik nap nekem, hogy ő szereti,hogy ilyen korán sötétedik és későn lesz reggel világos, mert a sötétben nem látják és nem bámulják meg. Azt hiszem, N. tök jó emo lenne. 
R.-el megint nem tudom, hányadán álljak, a szememben kedves, meg minden, de hallottam, hogy miket mond a hátam mögött (már ha igaz) és mivel van azért vele kapcsolatban pár rossz tapasztalatom, tartom a több lépés távolságot továbbra is.
R. gondolkodik, hogy munkahelyet vált jövőre, de még a másodállás sem jött neki össze, most eléggé kevés munkahely van a járvány miatt.
Szerdán voltam a nőgyógyászaton, 12-re kellett menni, így előtte még a hely-en dekkoltam és szétidegeskedtem magam. Nem a vizsgálat miatt, az szükséges rossz, hanem mert ott mindig kisezren vannak és az nem gyengén nyomasztó, hogy órákig vársz. De most ebben a szempontban mázlim volt, mert kettő nő volt csak előttem. A doki most is rendes volt, kérdezgetett anyámról (neki is ő az orvosa, sőt hugomnak is) és csodálkozott, hogy már tavasszal esedékes volt a műtét, miért csak most jövök, de aztán rájött, hogy a járvány miatt ő maga mondta, hogy az operáció elmarad. Megvizsgált és abban egyeztünk meg, hogy az eredménnyel majd telefonálok, aztán annak függvényében alakul a műtét időpontja, ha rossz lesz a cytológia akkor idén még megműt, ha nem lesz rossz, jövő év elején. Én örülnék ha ez utóbbi opció jönne be, nem csak azért mert már év vége van és ilyenkor már az ember lánya nem kórházi befekvéseket szeretne, hanem mert ha nem lenne ebben az évben műtét, az azt jelentené, hogy nem lett tré az eredményem. Két-három hét múlva kiderül, igyekszem nem ráparázni. 
A vizsgálat után már nem mentem vissza a hely-re, hazajöttem és elterveztem, hogy írni fogok, de nem túl sokat sikerült. Fájt is a fejem nagyon, gyógyszert kellett bevenni rá. Az a baj, hogy ha sokáig nem írok, lelkiismeret furdalásom van, mások naponta raknak fel az általuk írt sztoriba új részeket, én meg sehol sem vagyok. Oké, az időhiány az alapos ok, de ha lenne rá időm, és mégsem írok, rosszul érzem magam. 
Hétvégén hátha lesz rá lehetőségem, vagyis nem tudom, a pasim most nem tud menni sehova a kijárási tilalom miatt. 
Anyám azt mondta valamelyik nap, hogy neki rosszul esik, hogy nem Trump nyert *-* :D 
Én is meglepődtem, azt hittem tutira ő fog nyerni, erra az a majd nyolcvan éve bácsi vitte a prímet, mik vannak :D 
Szóval az alábbiakat küldeném anyámnak sok szerettetel.


Putin/Trump/Obama: Bohemian rhapsody. Cool.

Trump/Hillary Clinton: shallow. Ez zseniális XD Shippelni kéne őket.


Lil Trump XD Gucci gang XD
Én sem vagyok ám százas, ilyenekkel szórakozom (ff írás, vagy bármi más dolog helyett). De a Trump sing videok szerintem menők.
És tök jó, már NYOLC követőm van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése