2020. november 8., vasárnap

Még mindig menni kell, közben meg nem haladunk sehova

Az íz és szagérzékelésem visszatért nagyjából, bár néhány ízt még rosszabbnak és néhány illatot másabbnak érzek, de ez legyen a legkevesebb. 
Ezen felül volt pár napig egy ólmos fáradtságérzésem, aztán kéz és lábfájdalmom, ami izomlázhoz hasonlatos, majd mikor ezek elmúltak egy napig volt egy nehézlégzésem, amire használtam az asztmára felírt Ventolin inhalátort. Nem tudom, mi volt ez, nem írom hogy korona, mert ugye teszt nélkül nem lehet biztosan állítani. Mindegy, elmúlt és ez a fő.
Remélem, vissza sem jön.
Sajnos e hely-et továbbra sem zárják be, és ez már egyre nagyobb feszkót szül az emberek között. Pl. R. pénteken összeveszett két kisfőnökkel is, az egyik burkoltan befenyítette, hogy ha nem vesz vissza a stílusából, problémák lesznek :/ Szóval idegbeteg mindenki.
De a tömegközlekedésben javulás állt be, mivel sűrítették a járatokat és utaztam úgy reggel, hogy ülőhelyem is volt (!). Nagy csoda.
A pasim is gyökér volt a hét  nagy részében, flegmázott és ki sem volt a barátkái seggéből. A telefonját valamelyik nap elkértem, mert az enyém teljesen lemerült és valamit meg kellett néznem. Na és mit találtam az előzmények között?Egy csomó félig vagy egyáltalán nem felöltözött "hölgyemény" instagram oldalát. Tudom, micsoda dolog már ez más telefonjába kutatni??Hát ilyen...én ilyen szar vagyok és kész :D 
A nők meg egytől egyik ilyen műanyag cicababák, műszáj, műmell és műhátsó. Kérdeztem is pasimat, hogy neki ezek tényleg bejönnek??? Mert ha igen akkor...Geeesus...nagyon gáz...
Mire ő válasz helyett azt mondta, megnézné ő is mit talál az én mobilomban. Háháhá...semmit! Jött azzal, hogy tuti kigyúrt fickók képeivel van tele a galériám, de szegény nagyon félreismer, ha azt hiszi, ilyesmi pasik jönnek be nekem...
Ja és szombaton elment bulizni, a haverjaival, akiket nem is ismerek (egyet, látásból) és láttam is fent a fb-n a csodás csoportképet. Még jó hogy 11-kor zárnak a kocsmák, de ő ezt is kimaxolja.
A hétvége amúgy unalmas volt és hideg, nem sikerült 7-nél tovább aludnom egyik nap sem, pedig későn feküdtem le. Főztem és ID-t néztem, meg zenét hallgattam (agyfasz a minden zene előtti sampon meg bank reklám), kicsit írtam a sztorimat, na és elvont ff-eket olvastam, pölö food kink-et (ez kinek jó??), meg olyat, ahol a főhős tehén szeretne lenni és a párja ebben segít neki, le is főttem ettől, mint a kávé, ennyi sok beteg dolgot :D 
Jövő hét szerdára van időpontom a nőgyógyászatra, már előre gyomorgörcsöt kapok a gondolattól is.  Remélem, hogy a járványra való tekintettel is beengednek. És hogy nem kell a fél napot ott töltenem várakozva. És hogy negatív lesz a cytologiám. És hogy nem műtenek meg (bár most a kovid miatt elvileg minden műtétet ami nem életmentő, törölnek). 
K. is elköltözött a pszichopata, nem fürdős barátjától, aki letiltotta rólam is, így azt ígérte, ezek után már tud írni nekem emailt. Bár a fickó még zaklatja és nehezen érti meg, hogy ez ennyi volt.


2 megjegyzés:

  1. örülök, hogy jobban vagy:) és igen, ez korrrrona volt, egyik ismertetőjele, hogy minden nap máshol támad, de egészen jól megúsztad:) a korlátozások ellenére is be kell járnotok? meh!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, remélem veled is oké minden :) Ha ez korona volt, még mondhatni, olcsón meg is úsztam.
      És bizony, még mindig be kell járnunk :/

      Törlés