2020. november 21., szombat

Amikor a BTK megakadályozza, hogy önmagam legyek, valamint meddő magyarázás értetlen embereknek

A hét Betti kutya hiányának felfogásával, feldogozásával telt, anyámék hírt kaptak az egyik kistestvéréről, akire most az ivartalanítás műtéte vár, ettől megint összeomlottak kicsit, hogy legalább az a kiskutya életben van, Betti meg érthetetlen módon szenvedések közepette elpusztult.
Egész héten a rokonunkkal álmodtam, álmomban sírtam utána, hogy hiányzik, meg elkéstem a saját esküvőmről. 
Közben megrendeltük a mosógépet és epedve vártuk, szerencsére hamar megérkezett és nagy volt ám az öröm. Végre, végre, végre moshattam nem botlottam bele folyamatosan szennyes ruhákba!!!Jött a szerelő is és bekötötte, közben dumáltunk hármasban, a pasim, a szerelő, meg én, ittunk egy kis házipálinkát (nesze neked száraz november, bár nem terveztem hogy tartom, meg eleve kb. száraz nyarat tartottam), egész klassz kis klubhangulat volt. Aztán rádöbbentem, hogy bakker, szerda van, másnap meg menni kell a hely-re, mert az ugye nem zár be (nem és nem és nem!!!!!!!!). 
A mosógép iránti örömömet másnap reggel beárnyékolta a rosszindulat, tudatosítva bennem, hogy trágya egy lakóközösség, amiben szenvednem kell. Előző este kidobtam a mosógép csomagoló anyagait, lévén hogy ebben a hangyafasznyi lakásban, nem fogom azt kerülgetni és mert gondolom, mindenki kidobja az ilyesmit. Persze szigorúan összegyűrve, nyomva, hogy minél kevesbb helyet foglaljon. Na, reggel éppen indultam, mikor is két öreglány a szeméttároló helyiség ajtaja előtt diskurált. Az egyiket kifejezetten nem bírom, mert pár éve lekurvázott, meg köszönni sem köszönt, annak ellenére, hogy én próbáltam neki, de a sokadik után abba hagytam teszek rá. Szóval állt a két nő az ajtó előtt és a következő párbeszéd hangzott el.
Vén banya:- Igen, tegnap vették, láttam. De mindjárt kiszedem az összes kartont a kukából és az ajtójuk elé dobálom.
Rólunk volt szó, ez tuti, mert mikor a mosógépet hozta a futárszolgálat, ez a banya éppen ott vonagott el a húzós kiskocsijával és szikrákat szór a szeme az irigységtől.
Teljesen meglepett, de csak annyit tudtam tenni, hogy izomból rábasztam az ajtót, mert siettem és azon agyaltam egész nap, hogy mi lesz, ha tényeg képes kipakolni a dobozokat a kukából és az ajtónk elé rakni???Aztán mondjuk szól Don Corleone-nek (a közös képviselő), hogy nézze meg mi van a folyosón. 
Szerencsére végülis nem tett ilyet, biztos nézte inkább a sorozatait a tv-ben, meg csúcsidőben boltban járkált, de engem azért idegbe hozott. És azon morfondíroztam, hogy ha megcsinálta volna ezt, akkor vajon ha pofán verem, felfüggesztettet kapok e, mert még nem voltam büntetve (XD). Persze később lenyugodtam, de ezt az egész beszólását ellenünk irányulónak vélem, hiszen szakszerűen pakoltuk ki a dobozokat, és ezért kaffogott, de az nem izgatja, hogy más meg az edényből önti a pörköltet a kukába, meg komplett bútorokat pakolnak ki az éj leple alatt, nem beszélve arról az észlényről, aki a szemetet még azóta is csak úgy lazán ledobja az ajtó elé, hogy majd lesz olyan, aki kidobja helyette :/ Sajnálom, hogy nincs élete és a gonoszkodásban éli ki magát, valamint abban, hogy 70+an, még úgy öltözik, mint a negyvenéves. És megértem, hogy a számos gyereke és unokája miért nem jár hozzá egyáltalán. Ha velük is ilyen undorítóan viselkedik, nem is csoda. Én próbálom kerülni minél nagyobb ívben, pont a felesleges feszültség elkerülése végett, de nem gyengén gáz, hogy bújkálni kell, mert ilyen seggfejek laknak itt. 
Ja kedden apám hazafuvarozott a hely-ről, mert arra volt dolga, naná hogy Tinimami is vele volt és egész úton csak egymással röhögtek, miközben a rádióból a Titanic szólt (wehhh).
Apámnak szarok lettek az eredményei, lehet hogy kórház lesz a sztori vége, be akarták fektetni, de kijött saját felelősségére :( Azóta otthon pihen.
A héten R. is betalált egy kis okoskodásra, kéretlenül, de lekoptattam, amitől megsértődött. Na és a hét végére még exem is rámírt, hogy mizu velem, rég hallott rólam. Majd pár általános kérdés után, megint jött a szokásossal, fussunk már össze, szexeljünk csak úgy kötetlenül, nem bánom meg, rám fér, meg lazuljunk, kell ez, stb. ilyen szánalom szövegekkel zsibbasztott. Meg is írtam neki, hogy nem hiszem, hogy van létjogosultsága ilyeneket írogatni, hozzátéve folyton, hogy de ő boldog a nőjével és gyereket terveznek. Mikor ez messziről lerí, hogy nem így van, ha így lenne, nem engem fűzne ugye :( Nem boldog a nővel, és nem is tiszteli, és gyereket sem szeretne, mert aki ráveszi a nőjét, hogy a kovid miatt idén már ne is menjenek lombikra és ezt nekem megírja, na meg a csaj vetélése után egy "majd lesz másik"- mondattal elintézi a dolgot, hát szerintem csak meg akar felelni az elvárásoknak, de önmagát nem bírja megváltoztatni hosszú távon. Mindig is ilyen volt, vitte a vére, az előző csaját is orrba-szájba csalta-köztük velem és ugye Sz.-el is-de erről már írtam. 
De ő még most is azt bizonygatta, hogy a szerelem és a szex műkszik külön is, és hogy ő mennyire szereti a nőcit, de másokkal is hemperegne azért és ezügyben meg is tesz mindent (értsd másokat is vegzál a faszságaiva). És hogy ne legyek ilyen konzervatív. Geesus, amúgy nem vagyok az, de most írjam, hogy a hideg ráz, ha csak rágondolok, hogy hozzám ér?! Igen....nagyon régen, volt egy átmeneti, zavarodott korszakom, mikor Aputest-el a kapcsolat már csak elméleti síkon mozgott, na akkor volt köztünk egy lájtos pár találkozós nem is tudom, minek nevezzem. Akkor nekem csak figyelem kellett valószínűleg, amit az Aputest nem adott már meg, ezért mentem bele ebbe ma már szégyenteljes dologba, nem is jöttem ki jól, mivel a csávó letagadta az egészet, mikor az akkori nője előtt lebukott rám kente az egészet és sértegető szavakat is vágott hozzám. Aztán hónapok múlva, mintha mi sem történt volna, megint kezdte a baromságait. És ez azóta is tart.
Újra értésére adtam, nem hiszem, hogy van olyan indok, ami miatt én lefeküdnék vele. Erre azt írta, hogy oké, megértette, akkor többet nem zavar. De úgyis tudom, hogy ez nem így van,  ismét feltűnik és újra kezdi ezt a kuncsorgást, valószínűleg sosem gyúlik fény a fejében, akkor sem ha majd egyszer gyereke születik.
A. is írt, de csak szerintem az érdekelte, történt e valami velem mert a mosógép incidens után kiraktam egy képet, amiből lehet ő valami nagyszabású magánéleti történésre következtetett. Érdeklődött mizu, én válaszoltam és kérdezgettem, mi az ábra a pasijaival-legutóbb már egyik sem volt meg-de erre nem érkezett válasz. Mindegy is már az is meglepett, hogy egyáltalán eszébe jutottam. 
A mai nap amúgy átlagosan ment eddig, főztem és a Nat Geo Wild műsorait bámultuk a pasimmal, aki csak néha volt kötekedő :P 
Vészesen közeleg a szülinapja, az ajándékot megvettem, de a tervezett étteremlátogatás elmarad a korona helyzet miatt.
És KILENC követőm van!!!!!!!!I love you all :* <3 <3 <3 


 

3 megjegyzés:

  1. Szegényke, meg vagy áldva magad körül az emberekkel. A szomszédok egy külön állatfaj :D amúgy ha kiszedte volna a kukából a cuccot és az ajtóm elé dobta volna, én őt nyomtam volna fel a közös képviselőnél
    Geez, mennyit hallottam én is ezt a "ne legyél konzervatív" dumát, a közös pedig az volt ezekben a srácokban, hogy egyiknek sem volt gerince és tartása :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kommentet. Egyelőre a gonosz mami nem rakodott ki az ajtónk elé, remélem nem is fog. Igen, ez itt különösen rossz lakóközösség, vagyis dehogy közösség, inkább csürhe, vagy horda.
      Az exem azóta is írogat, ezt majd bejegyzésben ki is fejtem. Egyszerűen szánalmas, amit művel, ráadásul lekoptathatatlan. Szegény nője,meg azt hiszi, minden rendben a kapcsolatukkal...

      Törlés
    2. szomorú. a srác élete is szomorú lehet...

      Törlés