2020. szeptember 26., szombat

B.déjjem van, hey!

Ki az a kis drága aki a Sex pistols fanfictionjaimat olvasgatja? <3 <3 Köszi, akárki is vagy :)
És én még mindig fáradtan, de még ennyire talán sosem voltam lerongyolódva. Szó szerint csak vonszolom magam A-ból B-be. és este 9-kor már ülve elalszom. Anyám szerint jó alaposan magam alatt vagyok és az ő tanácsára elkezdtem szedni a vitamincseppeket, pedig rossz az íze és hízlal is. De hátha lelket ver belém, mert így minden nap egy kihívás.
A héten semmi érdemleges nem történt. Viszont megállapítottam, sajnos negatív hatással vagyok R. jellemfejlődésére. Ő mindig ilyen kis kedves, nyílt csaj volt. Most meg...pölö,megyünk az utcán, megállít minket két csaj, hogy meg tudjuk e mondani, hol van egy bizonyos utca. R.meg elkezdett magyarázni, hogy jutnak oda. Miután elmentek, mondtam neki, hogy elég lett volna a pár méterrel odébb lévő utcatáblára mutatni, hogy oda van írva. Mire R., azt mondta, hogy úgysem értették volna meg, mert ránézésre kissé analfabétának tűntek. Hát a régi R. tuti nem mondott volna ilyet :/
Pénteken voltam turiban, de alig kaptam levegőt ebben a nyavalyás maszkban, így idő előtt leléptem.
Ja, az exem csörgetett még aznap, de nem vettem fel, később írt, hogy mi újság, csak eszébe jutottam, állítólag betegek a nőjével és otthon vannak (de akkor miért nekem írogat???) és még mindig nem jött össze nekik a kisbaba :(
Ma köszönhetően a reggeli esős sötétnek, 8-ig aludtam. Délután meg szülinapom alkalmából, az ősök felugrottak egy tortával és maradtak is kicsit, igaz ez nem egy tervezett összejövetel volt, mert a múltkor is ugye rosszul sikerült, így karácsonyig nem tervez a család ilyesmit. Pasim is pont itthon volt, szóval tényleg nem volt rossz. A torta meg....isteni. Reggel tuti ezzel kezdek majd, már hogy a maradékot eszem-ismerem magamat. 
Ismét egy évvel idősebb lettem, ilyenkor számot vet az ember. Az idénre eltervezett dolgaimból kb. nem jött össze semmi sem. Persze bekavart ez a járvány is, de nagyobb részt, inkább a szokásos anyagi és egyéb hátráltatások szopórollerén vagyok még mindig. 
Bárcsak minden olyan jól menne nekem, mint az evés :( Azt egész magas fokon űzöm :D Jó, ezen nem kellene, hogy nevetgéljek.
Remélem, hatni fog a vitamin és lassan visszatalálok magamhoz, nem leszek ilyen szétesett és fáradt, mert ez nagyon gáz és végre folytathatom az írást is, mert mostanság kicsit elhanyagoltam. 
Mindenkinek klassz és pihentető hétvégét kívánok!!!!!!


6 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot utólag is! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Boldog Szülinapot!! És jó étvágyat a torta-reggelihez :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. A torta is finom volt, az egész családnak ízlett, így reggelire mindösszesen fél szelet maradt.

      Törlés