2020. szeptember 21., hétfő

Pokol lyuk

Vagy ezt egybe kell írni???Franc sem tudja :P 
És még mindig ezzel az új felülettel szenvedek, miután rám lett erőltetve :/ Miért nem volt jó a régi, miért kellett ezt kötelezően a pofámba nyomni? Aki akar, újítson, én korszerűtlen vagyok, nekem a régi blogspot tökéletesen megfelelt. Ez az új felidegel, mert nem bírok rajta úgy megosztani egy videot, hogy azt látni lehessen, illetve a laptopon lehet látni, de a telefonomon pl. nem
Másnak van ilyen jellegű problémája? Ha igen, hogy oldotta meg?
:( Jó, ez legyen a legkisebb gondom...
A hétvége eltelt, szombaton fél 8-ig aludtam, de vasárnap már csak fél 7-ig, ma  meg már szólt az ébresztő 5-kor, de én szokás szerint fél 5 fele már ébren voltam. 
Hétvégén amúgy semmi érdemlegeset nem csináltam, két napig csak tejbegrízt ettem, meg zacskós levest, annyira nem volt kedvem főzöcskézni sem. Megnéztem a Vakáció c. filmet és jókat röhögtem rajta, múlt héten a Családi üzelmek-en nevetgéltem, amúgy nem vagyok nagy vígjáték párti, de néha kell ez is, túl sok szomorú dolgot nézek, olvasok.
A mai nap is átlag volt, reggel összeakadtam N.-el, már vagy második, vagy harmadik napja van ez és valahogy mindig bevár és a hely kapuján együtt megyünk be. Ez érdekes, mert amíg a Hajdobálgatóssal lógott, még köszönni sem akarózott neki, de amióta Hajdobálgatós visszacuccolt a Dunántúlra, N. párszor szóba állt velem, sőt még a hajamat is megdícsérte egyszer, pedig pocsék és ezt mind tudjuk. R.-el is találkoztam már bent és alig morgott valamit, úgy tűnt, ma rossz napja van. Pedig egész múlt héten otthon volt, mert benáthásodott és úgy gondolta biztonsági okokból akkor nem jön. Viszont sok év rettegése után eljutott fogdokihoz és állítólag a bedagadós, fájós foga is menthető. És össz-vissz 3 lyukas foga van csak, pedig sosem csinált neki életében eddig semmilyen javítást a fogorvos. Bezzeg nekem...én pár éve elmentem egy állapotfelmérésre és kb. az összes tömést cserélni kellett...Na, meg azóta is fáj a fogam szóval...
A mai napom egyik fénypontja pedig a táskámban kilapult Monte szelet volt, amit anyámtól kaptam. Nagyon rá vagyok kattanva az ízére, olyan 5-6-ot bedobnék per nap :P Régen a Horalky-ma Moments-szeletre voltam ráállva ennyire.
Most, hogy vége a nyárnak, valahogy megint rajtam van a költözés és a menekülés és ez rányomja a bélyegét a napjaimra. Szeretnék valamit, ami szép és az enyém, amit saját ízlésemre formálhatok, ami menekülést jelentene ebből a szar városból. És a helyzeten nem javított, hogy anyám ma mondta, hogy beszélt egy ismerősével, mondta neki az én tré helyzetemet, hogy utálok ebben a lakásban élni, mire a nő sajnálkozott, hogy ő olcsón ki tudta volna nekünk adni a lánya lakását-a csaj külföldön van-addig amíg eladom ezt a lakást. Csak úgy három hetet késett ez a beszélgetés :(Jellemző, na...
Egy háromszobás, második emeleti ingatlanról lett volna szó, ami a hely-hez is jelentősen közelebb van, szemben azzal, hogy most maszkabálosat játszva, a gyűlölt tömegközlekedéssel kell a háromnegyed városon át vánszorognom innen, a gettó külvárosból :(
És utcafronti utálatos földszint, hanem második emelet...ahol ki tudnék ülni az erkélyre, úgy hogy, nem bámulnának majmok a képembe és nem találnék pl. energia italos dobozt, vagy párizsis zsömlét, amit az arra járó, idióta iskolások dobálnak be, poénképpen, és biztos nincsenek bogarak sem.
Na de ébresztő, ez a hajó is elment, úgy hogy engem jó alaposan kikerült.
Most raknék be valami szomorú zenét, de ez a nyomorék új felület valami oknál fogva baszakszik velem. Így nincs sok értelme.




2 megjegyzés:

  1. gondolkozol a költözésen? én nagyon drukkolok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre csak egy elérhetetlennek tűnő álom a költözés, de köszönöm szépen a drukkot :)

      Törlés