2020. szeptember 17., csütörtök

Fáradtság így ősszel

Ez a 666. bejegyzésem :O Ajh, nemár, most komolyan ez az új nézet a kötelező????Bassssszki :(
Mindegy....
Valahol olvastam, hogy aki nem tud rendesen aludni, az eszik (és hízik) helyette. Hát lehet benne valami, napok óta össze-vissza zabálok kb. mindent. Most éppen sajtos tésztát, de előtte ettem már egy linzert, meg reggel egy rétest és egy szendvicset is.
Fáj a vállam és kapar a torkom. Na,és olyan fáradtság van rajtam, hogy nem is tudom leírni. Az energiaszintem a béka hátsója alatt jó sokkal, minden mozdulat nagy megerőltetésembe kerül. Nem tudom, mi ütött belém. Bezzeg R., szárnyal, most keres másodállást magának, hogy hétvégére elfoglalja magát, mivel ugye a pasija külföldön dolgozik. Irigylem hogy ennyire energikus, én már a szombatot várom, hogy ne csörögjön ötkor a telefonom, bár akkor meg tuti hogy nem bírok majd aludni.
Tesóm meg a pasija még mindig csak békülőfélben vannak, javasoltam huginak,hogy azért ne bocsásson már meg olyan hamar, érezze már a srác, hogy mit művelt. Nem tudom, mi lesz velük, de remélem át tudják beszélni, vagy nem tudom.
Ja, írtam már A.-nak. Felütött valahogy és pötyögtem neki néhány sort. Vele az van, hogy ott hagyta mind a két pasiját, a publikussal most egyezkednek, ki marad a közös házban és ki cuccol el, úgy hogy az anno közösen vásárolt ház árát a másiknak visszafizeti. Az egykor nem publikusnak is kiadta az útját, mert az a mai napig nem bírta eldönteni hogy A.-t, vagy ez exét válassza, az ilyet hagyni is kell a francba.
K. is írt, hogy még mindig egy fedél alatt van a pasijával, de már unja és hogy a csávó egy pszichopata, aki, ha olyanja van, szétveri a fürdőszobát, mert hogy ő majd felújítja, azt menet közben rájön,hogy nem is ért hozzá, na meg késsel a kezében szaladgál és öngyilkossággal fenyegetőzik. Most éppen az összes barátnőjéről-köztük rólam is-letiltotta K.-t, mert szerinte a baráti kör viszi a romlásba ezt a (csodálatos és harmónikus) kapcsolatot. Ahhah, nem ám az, hogy a gyerek nem százas és mellé még a fürdést is hanyagolja??? 
Bolond világ...Jah és tele van a város drogosokkal, kettőt láttam is ma fél órán belül, az egyik egy ötvenes fickó, a földön fetrengett és röhögve hallgatta a telóján a zenét, a másik egy huszonéves srác meg ment az utcán és "kapd be", "te is kapd be", "te is kapd be", "meg te is", szövegekkel és középső ujját mutogatva vonult végig az utcán. Vártam, hogy kiszáll egy autós és szájba veri, de nem történt meg, így mentem tovább...
A hely-en minden változatlan, még mindig nem határoztak az online meló mellett, így menni kell, ezért páran elhúznak pl. Csőrike októbertől, meg még nem is tudom, hirtelen kik, de többen. 
A youtube meg nagyon nem ismer, mert vagy nyálbandákat dobál fel nekem ajánlásképp, vagy ilyen brutális muzsikákat, mint az alábbi.
Mondjuk, ez még jó is, vagyis inkább érdekes....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése