2020. július 5., vasárnap

Semmiségek körülöttem

Éjszaka azt álmodtam, hogy gyereket várok, de egy irtó lepukkant, félkész házban éltem, emlékszem a falból vezetékek álltak ki és azon keresztül víz szivárgott a földre. Sírtam, hogy nem jó ez így, mi lesz a babával, mire anyám nyugtatgatott, hogy minden rendben lesz. Aztán szórólapoztam, mire találkoztam J.-vel, aki babakocsit tolt és egy kisfiú baba volt benne (lánya van) és benéztem egy templomba, ahol sorra keresztelték meg a gyerekeket :O
Mikor felébredtem, azt sem tudtam, ki van kivel.
A hétvége tök unalmas volt, zenét hallgattam és kicsit írtam a sztorit, de mióta nincs már home office alig haladok vele, régen 5-6 nap alatt megvolt egy új rész, most sehol semmi. Belefutottam a Wattpadon egy durva daddy kink-be, ami minden részben pwp és még csak korhatáros jelző sincs rajta, nem is értem, hogy van fent még ott, az én sztorimat meg letörölték, pedig ennek a perverzségnek a közelében sincs. Tényleg undorító, pedig én általában toleráns vagyok, de ahogy itt fogalmaznak és amiket csinálnak, hát huhh...Pár rész után abba is hagytam, retinám kifolyt.
Na és a hőség is tombolt, a pasim két napig a barátaival lógott, így megint egyedül sétáltam a harminc fokban, csak hogy teljen az idő. Egy hülye kutya halálra ijesztett, meg amúgy is megpusztultam a melegben és most sem sikerült befesteni a hajamat. Igazság szerint, sajnálom rákenni a festéket, mert nem áll sehogy sem, csak ha vizes, akkor ugye egyenes és jó. De ha megszárad félig göndör, félig sima lesz és idióta hatást kelt. Volt hajvasalóm, leejtettem és háromfelé tört, azóta meg nem vettem, mert nem is volt eszembe. Amúgy sem tudom, segítene e még ha vasalóval rámennék erre a hidrogénnal agyonkínzott, szerencsétlen hajamra.
Nem is érdekel mondjuk.
A hely-en vannak feljemények. É. a negyedik ugyanolyan profilkép nélküli, de cuki cicás-kutyás képekkel telerakott profiljával jelöl meg már fb-n...woah...
És...R. mondta, hogy a Hajdobálgatós elhúz!!!Már be is adta a felmondását állítólag!Visszamegy a Dunántúlra, ahonnan egy internetes szerelem miatt jött ide, a love story az elején befuccsolt már, de még itt maradt kicsit, esélyt adva a városnak. Nem jött neki össze. Hát nem fog hiányozni. Nem beszéltem vele életemben két szónál többet, de valahogy ő az az egyén, akivel semmi, tényleg semmi közös nincs bennünk és kölcsönösen unszimpatikusnak találtuk egymást. Persze még itt marad pár hasonszőrű hölgyemény, úgymint Lédi Lavór, vagy Csőrike, de igazából a Hajdobálgatós irritált a legjobban.
Jaaa és megint osztálytalálkozót szerveznek a középsulis gyökerek. Tavaly annyira "jól" sikerült, hogy összvissz négy ember ment volna el rá, így elmaradt, most mintha nagyobb lenne az érdeklődést. A. rögtön posztolt, hogy ő ott lesz, aputest is(no komment) és a két általam ott legjobban utált ribi K. és Cs. is, azt írták mennek (őket pedig gyűlölöm, mindig is gyűlöltem, érettségi utáni nyáron folyamatosan hívogattak éjszaka és trágár szavakat üvöltöztek a telefonban, meg névtelen faszságokat küldtek postán, szánalmasak voltak). Na, nem mintha egy százalék esélye is volt annak, hogy megyek, de így főleg nem. Érdekes, A. még nem keresett ezzel kapcsolatban, már hogy menjek vele, de lehet hogy nem is fog, mert mostanság Á.-val spanoltak össze megint, meglehet hogy majd kettesben elmennek erre a majomkodásra. Én kimaradok belőle. Nem érdekel, lezártam a középsulit. Az a múlt. És onnan nem sok egyén sorsa érdekel, akiké igen, azok meg nem fognak elmenni erre a szarságra, mert ugyanúgy rühelltek oda járni. Kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése