2020. július 13., hétfő

Hey, Makarena XD

És ma még semmit sem csináltam. Azon kívül, hogy kávéztam, beindítottam egy mosást, ágyneműt húztam és felraktam a Demolition lovers 20. részét a wattpad-ra (jó szar lett, majd ide is kirakom), amivel hetek óta szenvedek. Ja, és felsöpörtem a konyhában, mert kiborult a kristálycukor és nem akarom, hogy a hangyák visszajöjjenek.
Pénteken, egy életem, egy halálom alapon csináltam magamnak frufrut XD a youtube-s video alapján. Meglepő, de nem is lett annyira okádék. Rájöttem, hogy a frufru fiatalít :P Csak ne lennének ekkora gülü szemeim hozzá. Mint egy kóbormacska. Jóvanaz.
Aztán hajfestés helyett ráraktam némi Coloristát, azt csá. Igaz, apám kiröhögte, meg a melegtől jött le a színező, a halántékom tiszta vörös lett, mint egy kiadós headshot után XD
A szombati összejövetel  nem volt rossz. Igaz, pasim 4 után ért haza, mi meg anyámékkal 2-kor indultunk, így ő itthon maradt és pasis estét tartott.
Hugoméknál már ott volt a család, és a barátok, szerencsére mindenkit ismertem nagyjából. A kaja finom volt, nem piáztam, mert nem esett jól, szolidan egy null százalékos meggyes Radlerrel partiztam. A szúnyogok megzabáltak és a végén jött a vihar, meg a lehűlés, de tényleg nem volt rossz. Negyed egyre értem haza, pasim már vígan szunyókált.
De a rettentő pofátlan Tinimami lesben állt és nem fogjátok elhinni, de anyámék háza előtt a szakadó esőben dekkolva, várta hogy haza érjenek. Vitte a pasiját is. Komolyan, ezek betegek! Milyen már, hogy kimászik a gyereke mellől éjjel, hogy csavarogasson? Pf...
Eredetileg jönni akart hugomékoz  is, de apám mondta, hogy ez családi rendezvény, biztos nem akart leégni a Tinimami csöves viselkedése miatt. Egyre jobban irritál a nő.
És bár lenémítottam az osztálytalálkozós csoportot, perverz mód, néha belesek, hogy épp kit ekéznek a tagok. Nagyjából mindenkit, aki kilépett. Én még benne vagyok, de csak hogy lássam, mi megy ott, szólni egy szót nem szóltam még és nem is igen fogok, vagyis majd lemondom az egészet, ha biztos lesz az időpont. Mondjuk, már most lemondhatnám, mert akármikor lesz, én nem megyek. A. annál inkább, tegnap írta is, hogy majd Á.-val mennének. Hahha, nagy a spanolás most!
Aputest exem is, nagyon kis lelkes,  magára vállalta, hogy majd értesít engem. A csoportba legalábbis ezt írta. Hahhhahaah, te csak azt hiszed, gondoltam erre én, aztán letiltottam a gyászba.
Ha már a tiltás gombnál jártam, K.-t és Cs-t is.
Az egykori osztályba járók tehát egy csordába verődtek, következményképpen, pár bully bejelölt, egyet visszaigazoltam, de bánom már, mert az is egy szar szemét volt, meg K.-val volt köztük valami affér, szóval lehet hogy letiltom őt is.
Pasim reggel kérdezte, hogy miért nem megyek el? Mert ő volt a saját osztálytalálkozóján. Mondtam neki, hogy ilyen tré csapattal nem akarok találkozni, engem tényleg nem érdekel, mi van velük, és megjátszani sincs kedvem, azt hogy kicsit is izgat, ki hol lakik, vagy mit dolgozik. Ja, nekik meg ahoz nincs semmi közük, én hogy élek.
Holnap és szerdán hivatalos ügyeket intézek, azzal kb. elmegy a napom nagy része, de utána csak neki kellene állni takarítgatni, legyen látszatja, hogy itthon vagyok. Egyelőre kedvem sincs, bármit szívesebben csinálnék.

4 megjegyzés:

  1. Jó olvasni, hogy nálad minden a helyzethez képest tökoké:)) az osztálytalálkozó sokszor elég feszkós tud lenni, általában az emberek egymást méregetik, hogy ki hol tart, meddig jutott el.. meh! A frufru biztos tök jó, bátor vagy, hogy csak úgy vágtál egyet:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, amúgy elvagyok, a héten szabadságon :) öröm és boldogság emiatt.
      Az osztálytalálkozót én tuti kihagyom, nagyon rossz osztályközösség volt, tele szemét emberekkel, akik eddig sem hiányoztak és ezután sem fognak.
      A frufru-ra az elkeseredettség vitt rá, mert már annyira nem állt sehogy, most legalább van formája, már csak be kellene festeni, remélem a héten jut rá időm.

      Törlés
    2. haha, mindig a narancssárga hajas sztori jut ilyenkor az eszembe, de gondolom az már a múlté :D

      Törlés
    3. Nehogy azt hidd! Bár halványan, de meg van még, egyszerűen zseniálisan tönkretettem a hajamat :P De most visszafestetem feketére, az remélhetőleg megszűnteti, mondjuk, egészen megszoktam már.

      Törlés