2020. június 6., szombat

Néha kedvem támad sírni, avagy mindennek a leges-legalja

A csütörtök volt a legszarabb, annyi online meló volt, de kedvem meg semmi és a hangulatom, na....hagyjuk. Sírva feküdtem az ágyon délelőtt.
Körülöttem kb. minden páros trében van. H. és a pasija a szakítás szélén, K. ott akarja hagyni a szexmániás pasiját, erre spórol titokban, közben olyan fickóba van belezúgva, akinek decemberben lesz az esküvője :O, A. ugye már mióta tart két pasit és Á.-ról is most derült ki, hogy ismét csalja a barátja. Anyám és apám közé a tinimami ügy ver éket, én meg azon szorongok, hogy a következő én leszek :(
Megint belevágtam a hajamba,mint gyakorló elmebeteg, ez nálam alap :P rosszabb nem lett, mint volt. Ha nem fésülöm ki szárítás után, esküszöm tetszenek is a göndör fürtjeim :D csak ez az ocsmány, hányás, lenőtt halvány narancssárga ne lenne benne. Előre látom, hogy a 17.-i melós, hogyan tovább?összeröffenésen, R. megdöbbenve kérdezi, hogy mit csináltam már megint a hajammal?
Lehet, hogy júliusig nem lesz rendes meló, jó lenne, bár tényleg kezdek megőrülni az itthoni munkától. De tudom, hogy a bejáróstól is így lennék. Néha fantáziálgatok, hogy felmondok a búsba, és itt hagyok mindent. Elhúzok egy olyan helyre, ahol senki sem ismer. Csak hát ahhoz zsé is kéne, nem kevés.
Jah, szerdán jött a vizes fószer, ugye májusban lett volna az a csőcsere a házban, de a járvány miatt őszre tolódott. Szóval elmondta, hogy melyik falat fogják teljesen lekúrni (nem kis terület, higgyetek nekem), aztán jövő tavasszal a másikat is. Mire rávágtam, hogy hahahh, én jövőre el akarom adni a lakást, már nem érint (arcoskodó ikonok), erre a faszi mondta, hogy sok szerencsét kíván, mert szerinte kihívás lesz túladni egy ilyen rossz adottságokkal rendelkező ingatlanon. Kösssssz tesó :(
Amúgy véleményem szerint nem a falakat kéne szétverni, hanem benzinnel fellocsolni az egész házat.
Tegnap este még apám is betalált némi cseszegetésre. A pasimmal van gondja (sosem voltak jóban), szerzett neki valami melót és állítólag a pasim stílusa nem tetszett a háziaknak, akik rögtön bemószerolták apámnak. Hallgathattam a hegyi beszédet, hogy merre hány méter és hogy pasim egy faszparaszt ésatöbbi. Nem akarom védeni, mert bunkó tényleg, de nem hinném, hogy ordított, főleg egy nővel, aki ugye ügyfél. Hallottam már telefonon beszélni, még a legértetlenebbeket sem üvölti le. De nem voltam ott, szóval kitudja. Az biztos, hogy hajnali fél egyig nem tudtam emiatt aludni, mindig van valami, amin az ember rugózni tud.
Be is fejezem, annyira angst volt ez a bejegyzés. Neki kéne látni a főzésnek, romokban a lakás és naná hogy mára és holnapra is van online munka, kezdem elveszteni a fonalat, minek adnak hétvégére is, mikor normál keretek között hétvégén nincs munka *-*

2 megjegyzés:

  1. :( Mint évek óta otthonról dolgozó csak azt tudom mondani, hogy ilyenkor a tequila segít. Vagy rum. Vagy vodka. De a bor is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igen ez már nekem is szöget ütött a fejembe :) Van is itthon vörösborom-vérszegénységre-majd lehet azt. Bár a tequilát is kipróbálnám, mert még sosem ittam. Vodka is jöhet XD
      Igazából szeretem az online munkát, a mennyisége borzasztó, vagy én nem tudok rendszert teremteni benne.

      Törlés