2020. június 26., péntek

Bébi, ez egy átkozott ház

És zombikkal vagyunk körülvéve.
Jelenleg baszott nagy vihar van, dörög az ég (amitől én félek), szakad a jégeső. Tíz perce még semmi ilyen nem volt.  Szegény J-ék épp ma indultak egy hosszú hétvégére Debrecenbe családostól :S Remélem, azért holnapra jobb idő lesz.
Tök jó nekik, hogy elutaztak. Én is mennék, mert ami itt megy. Halálhörgés, siralom. Kb.
Az új szomszédaink még csak úgy egy hónapja laknak mellettünk, de már sikerült beáztatniuk minket elég rendesen. Nem tudom, mit csináltak, vagy mit nem, de hétfő éjszaka 11-kor vettem észre az egyre csak növekvő foltot a falon.  Pasim másnap szólt a lakás tulajának, aki eljött és közösen átmentünk az új lakókhoz. Akik totál meg voltak lassulva, csak lestek rám és nem értették, mit akarok én itt náluk. Igaz, észrevették hogy ázik a fal, de ez őket nem zavarta (az meg még úgyse, hogy ezzel másoknál is beázást csinálnak). Nem tudom, én ha százezret kicsengetnék havonta albérletre, csak érdekelne, hogy valami nem stimmel. A tulaj hívott szerelőt, aki gondolom megcsinálta, mert a folt nem terjedt tovább. Viszont penészesedni kezdett és amúgy is kurva nagy a folt, így festeni kell. Könyörgöm, egy éve sincs, hogy kifestettünk. És nem, nincs lakásbiztosításom. Volt, de folyton értetlenkedtek, nem voltam elmaradva, mégis nem létező tartozásokat akarta behajtani rajtam, úgyhogy felmondtam és azóta sem újítottam meg. Nem tudom, amúgy mennyi pénzt kapnánk, de gyanítom, hogy nem túl sokat.
Ez így hétfő-kedden oda is tett a hangulatomnak. Szerdán egész nap sírtam, még jó hogy nem volt annyi online meló (ugye a home office utolsó napjait éljük) és szegény anyámat terheltem, aki hát megértett, de sokat nem tudott tenni. És este még apám is úgy beszélt velem, mint a szarral. Meg hogy mennyi lehetőség van ebben a lakásban, pf…lapozzunk. Vele a jó életben nem tudom megértetni a szándékaimat és tényleg inkább szerez albérletet a tinimamiéknak, mert az ő helyzetüket megérti, az enyémet meg nem. Meg sem próbálja.
Pasim ugyanez kb., néha egyet ért velem, máskor meg én vagyok a hülye, mit akarok stb.
Öh, mondjuk normálisan élni?Ott, ahol én szeretnék??? Veszett ügy, tudom...
Hétvégén be akarom festeni a hajamat feketére. Bár jelenleg nem érzem úgy, hogy ez jó ötlet. Jó régen voltam fekete hajú, bár a hangulatomat abszolút tükrözi, de sokak szerint nem állt jól. Különben is, idén nem sok napfény ért, plusz az elmúlt napokban 4-5 órás alvásokkal voltam. Lehet, hogy mégiscsak én vagyok a zombi??
Ezt pedig a kollégáknak (már akiket utálok) és a lakótársaknak, szívből, szeretettel:

(R. csak csütörtöktől jön, mert a pasija fél év után most érkezik haza Németből).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése