2020. május 12., kedd

Zaklatott


Hétvégére megfájdult megint a vesém! Nem nagyon, de fájt és idegesített, mert folyton zokni van rajtam, mégis mindig felfázom.  A hétvége amúgy olyan semmilyen nem volt. Sokat voltam pasim nélkül, mert mindkét nap dolgozott. Én is próbáltam házimunkázni, meg elfoglalni magamat.
De lássuk, mi is volt még.
WTF1:Az érzés,  mikor bekapcsolom a youtube-t és bevágja a kedvenc dalom elé a Tampax reklámot XD
WTF2: amikor találok egy rohadt jó fanfictiont és olvasnám, és hazajön a pasim :O (Ja írogattam az egyik ff szerzőjével. Tökéletes az angolja, de Ausztriában él.)
WTF3: apám felhív, hogy kivisz a kerti partira a telekre, de azt mondom, nem megyek, mert baszakszik a vesém (és mert nincs kedvencem tinimamiékhoz) és azt hiszem, fater megharagszik, de este kiderül, hogy mégsem.
WTF4:A lefagyás és értetlenség, mikor anyám mondja, hogy tinimaminak beleszorult a szemébe a kontaktlencse (azt hoogy????). Ennyi ésszel szabadlábon. Mellesleg, én azért nem is váltottam ki anno a kontaktlencse receptet, mert képtelen lettem volna túrkálni a szemembe.
Hétfőre virradóra amúgy is mindenkit el akartam küldeni a bús picsába, mert hajnali egyig olvastam két fanfictiont, tudom, hogy nem kellett volna, de nem bírtam abba hagyni (nagyon hülye vagyok) és fáradt voltam, meg kialvatlan. És rémálmaim is voltak, azt álmodtam, hogy a régi gyakorlati helyemre kellett visszamennem melózni és ott Andrelllya azzal az undorító mosolyával, meg É. néni és J. néni, akik annak idején, kvázi azért tartottak, hogy befizessem a csekkjeiket és hozzak nekik ebédet, nem beszélve arról, mikor lopással gyanúsítottak meg. Szóval álmomban a fiam beteg volt és sírtam, hogy engedjenek hozzá haza, de nem engedtek.  Aztán arra ébredtem fel, mintha valaki lenne a fürdőszobában és zuhanyozna. Tisztán hallottam hogy csorog a víz, kiszáll a kádból, leveszi a törölközőt a tartóról. Frászt kaptam. Szar erre kelni :O
Lehet, lassan tényleg megkattanok?!
Az online melóhoz annyira nincs most agyam, hogy hihetetlen és képes vagyok bármivel elhúzni az időt , csak ne kelljen hozzákezdeni.
Úgyhogy, jöjjön most egy újabb zseniális kérdés-felelet Rókától. Ezúttal a blogolás a téma.

1. Mikor kezdtél el blogolni?
- Hú, nagyon régen, 2008-2009 környékén.
2. Melyik felületen indítottad el az első blogod?
- A freeblogon.
3. Miért kezdtél bele?
- Én világéletemben-jó, mióta tudok írni kb.-naplót írtam, egyértelmű volt, hogy a neten is kell.
4. Jó vagy rossz embernek tartod magad?****
- Hm…fogalmazzunk úgy, van nálam bőven rosszabb ember is.
5. Van/volt kézzel írt naplód? Ha még mindig vezeted, miért érzed a blog mellett szükségét?
- Míg nem volt otthon netem, rendszeresen kézzel írt naplókat gyártottam. Amióta van internet, nem írok kézzel naplót.
6. Van kedved pár mondatot megosztani itt egy régi blogodból/naplódból?
- Az általános sulis naplóm sajnos nincs meg, mert mamám kidobta, mondjuk, abban annyit írtam le kb. hogy mi volt az ebéd, meg hogy leléptem énekkarról, ja meg hogy szemétkedtek az osztálytársaim. Az exeimről is vezettem naplót, a narkomános, meg Mr. Népszerűs (ha lehetett azt a 4 alkalmas találkozást kapcsolatnak nevezni) napló anyáméknál maradt. De azt hiszem egy réges-régi aputestes, meg sírós srácos még leledzik valahol (mindjárt megnézem, vagyis ha végeztem a fuckin’ online melóval) és pasimról-a jelenlegiről-is 6 füzetet töltöttem meg, amiben főleg az van benne, hogyan csalt meg, szóval nem vidám olvasmány…
I.Suli volt ma is. Reggel együtt mentem H.-val, A.-val és Z.-vel (aputest, akkori pasim, most egyik exem-szerk.). Z. hozta a gépet és volt fotózás! De előtte még volt hat órám. P.-né kiosztotta az egyes dogámat, de én talpraesett csajként egy hármast diktáltam be helyette. XD csak meg ne bánjam! Attila nagyon csúnya levelet írt H-nak, ki is volt a nő rendesen. Este hatkor találkoztam Z.-vel és hazakísért és megismerkedett az anyámmal, meg a macskámmal. Holnap már csütörtök-yeeea!!!-de első órára be sem megyek, inkább Z.-vel lógok.
II. Régen írtam már. Ma a suliban össz-vissz két óránk volt megtartva, a többi elmaradt a próba miatt. Jól jártam. A pénteki részegségemet sikeresen kihevertem. Ma M. (egy jókisány, stréber csaj, egy csomóan kegyetlenül szívatták sajnos. Én-bár nem mondtam neki soha-de kicsit bírtam, mert átéreztem, milyen a sulis zaklatás, mivel megtörtént velem is. M. aranyos volt, de néha az agyamra mászott a pedálkodásával-szerk.) bejelentette, hogy a műsor után A.-éknál szándékozik aludni. Szegény A., összeomlott a „jó hírtől”. H. továbbra is kamuzik, de olyanokat, hogy már szerintem maga sem hiszi el. Este E. feljött(sírós srác, akkori pasim, most exem-szerk.) és itt voltunk nálunk, firkálgattunk régi könyveket alkoholos filctollal unalmunkban. És holnapra egy percet sem tanultam.
III. Tegnap, míg pasim elment zuhanyozni, belenéztem a mobiljába és hát ott egy giccses, nyálcsorgató sms-be botlottam a ribanctól. Valami ilyesmi, hogy ha egyedül érzed magad és magányod rád szakad, nézz fel az égre, milyen szép a hold, én veled vagyok. Szeretlek. :O Azt hittem, ott helyben behányok, annyira gusztustalan volt. Ne a magány, az ég szakadjon rá erre a ribire, de mindjárt! Rohadt cafka!
Ahhh ebből ennyi is elég, ezutóbbit fizikailag fájt leírni, visszaidézni.
És hát uhh, milyen érdekes életem volt :S cinikus ikonok…LOL.
7. Van/Volt olyan jellemhibád, amit blogolás közben fedeztél fel? Ha igen, változtattál valamin a felismerés óta?
- Igen,hogy mennyire utálok egyes embereket. Ezen azóta változtattam, még jobban utálom őket.
8. Van olyan pozitív tulajdonságod, amit a blog miatt fedeztél fel?
- Hogy jó szívem van és szívesen segítek embereknek, még ha nem is érdemlik meg. Ja és hogy néha érzékeny vagyok, de ez nem pozitiv mindig.
9. Mennyire engedsz belátást az életedbe az olvasóid számára?
- Szerintem pont jó az egyensúly, nem írok ki még csak keresztneveket sem nagyon, a H.-ból, vagy R.-ből nemigen jön rá senki ki is lennék én.
10. Van olyan gondolatod, ami szinte minden bejegyzés megírása alatt átfut az agyadon?
- Nem nagyon, ha csak nem annyi, hogy szeretek naplót vezetni.
11. Szoktál azon gondolkodni, vajon elítélnek-e az olvasóid az életed / gondolataid / élethez való hozzáállásod / bizonyos bejegyzéseid / közlési stílusod / egyebed miatt? Mennyire érdekel, mit gondolnak rólad mások a bejegyzéseid alapján?
- Nem igazán gondolkodom ilyesmin, nem vagyok olyan botrányos, hogy ilyeneken agyalgassak. Oké, néha hülye vagyok, de ez még belefér. Meg akinek nem tetszik, ne olvassa, nyilván, nem kötelező.
12. Volt már olyan, hogy új blogba kezdtél, hogy meglegyen a tisztalap-érzet? Segített?
- Igen, a freeblogos után volt egy rövidke blog.hu-s időszakom, de elfelejtettem a jelszót és írni sem volt már kedvem oda.
13. Ha te nem te lennél, hanem egy random ember, mit állapítanál meg magadról a hat legfrissebb bejegyzésed alapján? 
- Egy idióta, antiszociális, MCR-es hülyepicsa, akinek már sok a karantén.
14. Vissza szoktad olvasni a bejegyzéseidet? Ha igen, miért?
- Persze. Nosztalgiából.
15. Volt olyan időszak, amikor szüneteltetted a blogolást? Ha igen, miért?
- Még nem fordult elő.
16. Hogy érintene, ha rendszerhiba miatt megszűnne a blogod?
- Hát elég rosszul. Tényleg, nem tudja valaki, hogy lehet a blogot elmenteni, egy ilyen helyzet esetére?
17. Mik azok a dolgok, amikről sokáig nem mertél írni, de nem bánod, hogy végül mégis írtál?
- A családi balhék, de mivel itt kaptam pozitiv kommenteket, nem bánom, hogy végül leírtam.
18. Szerinted a blogodban tudsz inkább önmagad lenni, vagy megy ez a valóságban is?
- A blogban sajnos. Kifelé…ah ne is említsük.
19. Van egy "jobb kiadású" Te a fejedben, akivé emberileg válni szeretnél?
- Van persze. Bár azzá válhatnék.
20. Van olyan dolgod, amiről a blogodban simán írsz, de zavarna, ha az ismerőseid tudnának róla?
- Eleve az zavarna, hogy ha megtudná valaki ismerős, hogy blogot írok, na meg a ff-ek…
21. Szoktál hirtelen felindulásból írni? Utána törlöd a bejegyzést?
- Szoktam, de sosem törlöm, az már ott marad.
22. Tud a környezeted arról, hogy blogot vezetsz?
- Senki.
23. Szerinted könnyen rád ismerhetne itt egy ismerősöd?
- Nem hiszem.
24. Volt már, hogy megijedtél a gondolattól, hogy esetleg egy ismerősöd olvas?
- Egyszer kaptam egy fura emailt, ami kicsit gyanús volt ilyen szempontból, de aztán kiderült, hogy csak paranoia.
25. Ha törölsz egy bejegyzést, általában milyen okból teszed?
- Még nem töröltem egy bejegyzést sem.
26. Voltak felismeréseid, amik írás közben jöttek?
- Hát néha, egyes családtagokat, ismerősöket illetően.
27. Amikor írni szeretnél, de mégse megy, mit gondolsz, mi lehet a gond?
- Vagy túl ideges vagyok, mert szar dolgok történtek velem, vagy éppen nem történt semmi.
28. Sok személyes blogot követsz? Mennyi időt töltesz egy nap a blogvilágban?
- Követek jó párat. Szerintem egy-két órát elvagyok a blogolással.
29. Milyen paranoiás gondolataid támadtak eddig a blogolás miatt?
- Az hogy hülyének néznek esetleg, vagy felismernek.
30. Mi az első gondolatod, amikor meglátod, hogy van egy komment a bejegyzésed alatt?
- Örülök természetesen.
31. Szeretsz kommentelni mások bejegyzései alá?
- Igen.
32. Összességében mit adott eddig neked a blogírás?
- Egy helyet, ahol mindent kiírhatok magamból, mert nem akarom örökösen anyámat fárasztani.
33. Érzel néha késztetést, hogy képet tegyél ki magadról?
- Hát igen…de ha ki is raknék nem olyat, amin felismerhető az arcom. Eddig még nem vitt rá a lélek, meg amúgy is csúnya vagyok, jobb így mindenkinek.
34. Mi volt eddig a legintimebb gondolat / történés / tény, amit megosztottál magadból, magadról?
- A rokonunk halála, mert a blogomon kívül ezt mással nem nagyon tudtam megosztani és jó volt ide leírni. És néha még írtam a szexről, azt hiszem, mindenféle felháborító dolgokat, hogy parkban, meg suliban már csináltam (Geesus……) és hogy sírós srác meg én, egy csomót gyújtogattunk, többek között egy tele szemeteskukát. Ja, meg hogy találkoztam egyszer egy mutogatós fazonnal. És egy másikról is írtam, aki fogdosott.
35. Te mit szeretsz leginkább a blogvilágban?
- Hogy olvashatok más életéről.
36. Ha nem szeretnéd, hogy az emberek tudják a neved, és adott a zárt blog írásának lehetősége, miért van nyitva a blogod? (már ha nincs zárva, höh)
- Sosem akartam zártra (a csodálatos, nemnormális gondolataimról tudni kell a világnak), mert ha másnak nem, elrettentő példának jó vagyok. Ha zártnak akarnám, akkor írnék a füzetbe.
37. Felmerült benned, mielőtt nekivágtál ennek a kérdéssornak, hogy önhitt dolog azt képzelni, hogy bárkit is érdekelnek a válaszaid?
- Oooh, én nagyon is tisztában vagyok vele, hogy kb. a lőtéri kutyát nem érdeklik a válaszaim. De szeretek kérdés-feleletre válaszolgatni.



2 megjegyzés:

  1. Rosszul voltál tisztában a 37-essel, én nagyon vártam már ezt a bejegyzést. :D
    Amúgy sajnálom, hogy a 6-osnál rossz emlékek jöttek elő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, köszönöm, ezjól esik :)
      Igen, sajnos az a 6 teleírkált füzet annyira angst, hogy szerintem még egyszer nem tudnám végigolvasni, de így vagyok az ehhez a korszakhoz kapcsolódó zenékkel is, nem tudom őket már hallgatni. Nem jó emlékek :/

      Törlés