2020. május 19., kedd

Franc se tudja hányadik nap, de mindegy is, mert úgysincs semmi érdekes, csak a gondolataim csaponganak


Még mindig karantén. És minden nappal egyre jobb. Hehhe, na ez azért túlzás, mivel ez a nyomorult lakás az életem színtere, és bár utálom, de az írás és a valamivel több szabadidő elfeledtet velem mindent.
Biztos vagyok benne, hogy megőrültem (de élvezem!!!!).
Annyi fanfictiont olvasok éjszakába nyúlóan, hogy valamelyik éjjel Frank Iero-val álmodtam, mindenféle adult contenteket (hashtag szexuálisfrusztráció, hashtag nemvagyoknormális). De aaaaaaaaahhhhw...
Pasimmal meg összevesztünk. Mióta megint üzemelnek a kocsmák, folyton ott lóg :( Vasárnap este nagyon-nagyon berúgott és éjjel jött haza, illetve nem jött, hanem valami kis haverja támogatta, itt fetrengtek a lépcsőházban. Pont itt, ahol a lakók 90%-a pletykás, rosszindulatú öregsszony (a maradék 10% az fősulis albérlő, meg akad egy-két kismama). Aztán még vitáztunk itt egyet éjfél körül, de hát mint írtam, nagyon részeg volt, ezért feladtam a dolgot. Reggel meg annyira fáradtan keltem és a legkevésbé sem az online munkához volt kedvem. Szomorú vagyok, ez a koronásizé sem hozott minket közelebb egymáshoz :( amint újra volt kocsma, ahova lehet menni a haverokkal, már élt is a lehetőséggel.
Tegnap majdnem elcsapott a szupermarket parkolójában egy hülye picsa és még rondán is nézett rám. Ahhh utálom az embereket. Jó, hogy nem kell sokat találkoznom velük, igaz, a héten megyek az adóhivatalba, mert baszkódni kell valamit az adóbevallással. Majd bohóckodhatok a maszkban. Még sosem vettem fel :O De el kell valamikor kezdeni.
Fb-n láttam, hogy narkomán exem beújított egy nőt. Vagyis feltételezem, hogy a csaja, mert kettő darab képet is felrakott a lányról. Aki fiatal és szép!(jó, a babakék kabátja ronda volt és a párducmintás naci sem az én műfajom, de ennek ellenére sem mondanám rá, hogy gáz). Ez nem igazság! Amúgy nem izgat (tényleg nem!), legyenek boldogok. Bár ha narkomán anyja még mindig olyan sátáni, és az az életcélja, hogy a fia barátnőjét elmarja és a legszebb szava is az, hogy lekurvázza, mint egykor engem(oh édes emlékek pfff), az a kapcsolat is szét lesz barmolva, de ne legyen igazam.
Hétvégére visszajött a felfázásom, úgyhogy most már iszom ezt a tőzegáfonyás bizbazt, elég fura az íze, remélem hatni fog. Egyelőre nem érzek javulást :S

Azt hiszem, feketére fogom festetni a hajam ismét, vagyis csak színezni és 80%, hogy megbánom, de akkor is megcsinálom :O:P
A tinimamiék meg egész hétvégén megint anyáméknál dekkoltak. Bizonyisten azt várom már, hogy apám bejelentse, hogy örökbe fogadja a nőt, meg a kislányát is. Az meg milyen már, hogy két-három naponta megy csak haza és nem érdekli, mi van a kisgyerekével?!
Ja, mivel orvoshoz fordult, hogy beszorult (ohh fuck) a szemébe a kontaktlencse, ott meg kiderült, hogy nem beleszorult, csak elhagyta, felmerült a kérdés:mennyire kell hülyének lenni ehhez? Szóval lett egy új szemüvege, amit harmincezerért csináltatott, de esküszöm, egy tescos ezerötszáz forintos szemüveggel is jobban nézett volna ki. Ez tűzpiros és olyan, mintha 75-ből toppant volna be a csaj, a haja is pont megfelelő a feelinghez :D Nekem is volt kb. ilyen szemcsim, általános suliban :P Na jó nem szemétkedem tinimamival, mert nem a kinézetével van bajom, arról ugye senki sem tehet, de ahogy él (csak a pia, három hétig egy pólóban, egy hónap egy hajmosás stb., plusz a gyerekét sem ő neveli, hanem a családja), hát elég meredek és innen lehet mélyre csúszni, csajszi *-*.
És ez így a végére LOL.
Hogy imádom Columbot :D
:D :D :D :D :D :D
1:41 Hagyjuk XD
3:26 Orvoshoz viszem a kutyámat XD

2 megjegyzés:

  1. húú, veled is mennyi minden történik, pedig négy fal között vagy:)) ja, a maszk rettentő fura volt nekem is, de ha körülötted mindenki azt hordja, akkor már az a fura ha te nem.. ez valami nyáj-elmélet lehet? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtam 2 percig ha volt a maszk, borzalmas, nem kaptam benne rendesen levegőt, úgyhogy amint tudtam, leszedtem, nem az én világom :D

      Törlés