2020. április 19., vasárnap

Weekend röviden, mert nincs amiről hosszan írhatnék

Hát hétvégén főztem, meg mostam, erre kár szót vesztegetni, nagyon sok ember ugyanígy tesz.
Lett volna még egy kevés elmaradt online meló, de helyette inkább elkezdtem olvasni egy fanfictiont, amit egy csomóan agyba-főbe dicsértek, hogy mennyire jó, különleges, meg sírtak rajta és több K-s az olvasottsága a Wattpadon. Szóval gondoltam, elolvasom, 18 fejezet csak. Az közepéig tényleg lekötött, lendületes volt, itt-ott megmosolyogtatott, vagy felháborított-mikor mi-de utána valahogy átment az egész csak a szexbe, ami ugyan jól meg volt írva, de semmi több, szóval annyira nem jött be. Az utolsó két részt nem is olvastam végig rendesen, mert tudtam, hogy a szereplő halálával lesz vége a sztorinak. De nem sírtam, meg semmi. Biztos velem van baj, hogy ez nekem annyira nem ütött nagyot?! Viszont végig extrém mód angst volt ami lehozza az embert az életről.
Ennyi +18-as után úgy éreztem, ki kell mosni a szememet szappannal XD És mert nem volt más a tv-ben, megnéztem a Jégvarázst (ugye jóóó, ugye jóóóó, hogy gondom a széllel száll....). Pasim persze bealudt rajta, de én elvoltam. Aranyos kis mese. Utána viszont tényleg nem találtam semmi értelmeset és akartam írni a ff-t tovább (már majdnem kész az új rész), de inkább lefeküdtem. És szokás szerint baromságokat álmodtam.
Tényleg, szerintem tök jó lenne, ha adnának mondjuk olyan filmeket is a karantén alatt, amit előtte már nem vetítettek le ezerszer...
Ja, megint csörget a biztosítós srác, pedig elmondtam neki, hogy nem akarok biztosítást kötni :S
És a nő, aki apámra volt ráállva-nem kizárt hogy még most is-megint leskelődik a fb oldalamon, mivel hogy hozzászólni már nem tud, mert annak idején mindenhez odaírt valami gúnyos, provokáló faszságot, letiltottam, a képeimet se láthatja, de most meg lájkolgatja, ha valakinek pl. boldog szülinapot kívánok :O komolyan beteg, na...
És itt van a kérdés-felelet játék, amit már említettem. Akinek van kedve, csinálja meg. Ezek a kérdések nem a szokásos, hány testvéred van, meg mi a kedvenc színed körök, hanem sokkal érdekesebbek.


1. Melyik a kedvenc meséd és miért?
-Mesefilmben pl. a Kockás fülű nyúl. Könyvben a Vidám mesék. Azért mert cukik és megnyugtatnak.
2. Ha az életedről sorozat készülne, mi lenne a címe és milyen kategória lenne?
-Lúzer,vagy ilyesmi és dráma lenne,némi fanyar humorral.
3. Ha valami fura eső hullana, ami kiválasztottá tenné az épp esernyő nélkül buszra váró embereket, a jelen személyiségedhez illően milyen különleges képességet kapnál?
-Láthatatlanság asszem.
4. Milyen képességet akarnál, ha választhatnál és miért?
-A gondolatolvasás nem lenne rossz, de félek, akkor még több embert utálnék meg. Ja, és a repülés így nem kellene tömegközlekednem.
5. Melyik a kedvenc sorozatod?
-Most a Colombo, lenyugtat a fickó valahogy.
6. Lennél halhatatlan? Miért?/Miért nem?
-Lennék, mert megnézném mi lesz itt úgy pár száz év múlva. Nem lennék, mert az is elszomorít, ami most van, attól tartok, ennél csak rosszabbak lesznek a későbbi állapotok.
7. Ha bármeddig elérne a kezed a világban, mi lenne az első három dolog, amiért tennél?
-Megfelelő egészségügyi ellátás, anyagi javak, természet megóvása.
8. Milyen lenne a számodra tökéletes világ?
-Betegségmentes és kicsivel több szeretettel. És hogy akik tényleg megérdemlik, soha ne nélkülözzenek.
9. Ha át tudnál változni állattá, milyen állat akarnál lenni és miért?
- Macska természtesen :D Mert a macskák szépek és talpraesettek, én meg nem.
10. Ha lehetne egy beszélő állatkád, aki segít az életben, milyen állat lenne?
-Mondjuk egy beszélő macska jól jönne.
11. Ha a fürdőszobába menet meglátnál egy kísértet, ami várakozó tekintettel néz rád, szerinted hogyan reagálnál?
-Első blikkre sikítanék.
12. Ha bárhogy élhetnéd az életed, hogyan élnéd? Hogy néz ki számodra a tökéletes élet?
-Nem vagyok nagyravágyó tényleg. De szeretnék egy normális otthont, egy tágas, napfényes konyhát, egy kis kertet, benne legalább két macskával, jó kilátást. Nem szeretnék az anyagi dolgok miatt aggódni napi szinten és szeretnék, mondjuk az írással foglalkozni, de úgy tényleg.
13. Ha olyan bolygón élnél, amiben karanténba zárva kellene töltened az életed (höhö), de belemászhatnál regényekbe, melyikbe ugranál fejest elsőként? Milyen karakter lennél? Ténykednél benne vagy csak nézelődnél abban a világban?
-A sajátjaimba XD haha, vicceltem. Mondjuk, a Pál utcai fiúk, vagy az Édes Anna regényekbe ugranék bele, de csak nézelődés szinten. Bár, lehet a PUF-ban valahogy megmenteném szegény Nemecseket.
14. Min változtatna az, ha tudnál teleportálni?
- Jó sok hülyeségen, amit a múltban elkövettem.
15. Mit tennél, ha éjszaka hazabandukolván meglátnál egy kóbor lovat az utcán?
-Örülnék, mert azt hinném, hogy unikornis :D
16. Ha van/lenne háziállatkád, és felruházhatnád egy különleges képességgel, mi lenne az? (ha többen vannak, mind kapnak egyet természetesen, így igazságos, haha)
-Van egy teknősbékám, örülnék, ha lenne jogsija és tudna vezetni, jó ez nem különleges képesség, de mellé még beszélhetne is. Kocsikázás közben kifejthetné a nézeteit. Érdekelne, mi a véleménye a világról.
17. Ha valakit csótánnyá változtathatnál, szerinted kibírnád, hogy ne tedd meg?
-Ah, kérlek…már most listám van, kiket változtatnék át.
18. Ha időutazhatnál a múltba, beleavatkoznál egy jobb jelen reményében? (nem feltétlenül saját életre gondolok)
-A saját életemnél feltétlenül, másokéba csak ha szükséges, vagy életmentő.
19. Ha lenne szuperképességed, szerinted megpróbálnád vele megváltani a világot vagy csak kisebb saját célok elérésére használnád?
-A világ megváltásához én kevés lennék, de a körülöttem lévő embereknek, akik fontosak nekem, mindenképpen próbálnék jót tenni.
20. Szerinted hogy reagálnál, ha egy nap kinyitnád a hűtőt, és az ételeidet miniatűr, meztelen emberek ennék?
-Elgondolkodnék rajta, hogy ennyire beütött az esti Xanax :D

És a végére egy kis súlyosság...
LOL :D
Van több videoja is :D
Szerintem mindenkinek kellene egy emo pasi :P 

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy válaszoltál. :*
    A teknősbékás részen jót nevettem, kajakra megérdemelne egy mesét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a remek kérdéseket :) Egy élmény volt.
      Hát a teknősöm egy jelenség, az biztos. Ugyanolyan antiszoc., mint én, még rám is fúj-vagy valami ilyesmi hangot ad ki-éppen ezért érdekelne, hogy szóban ezt hogyan közölné, bár félek, csak csúnyákat mondana :D
      És köszi a tippet, agyaltam már a Netflixen amúgy, bár tényleg ritkán nézek filmeket, megvagyok az ID-s sorozataimmal, viszont bosszant, ha nagy ritkán leülök filmezni, csak ezerszer játszott filmekbe botlok :S

      Törlés
    2. Régebben voltak száraz teknőseink, de sose hallottam fújni őket. Valamit nagyon közölni akarhat a tekid. :D
      Én is megvoltam eddig a Netflix nélkül, de hát karantééén... Az első hónap meg ingyenes. :) Ja, és filmek is vannak rajta, nem csak sorik.

      Törlés
    3. Igen, gyerekkoromban a szüleim is tartottak teknőst, az sosem adott ki semmilyen hangot. Az harapott és imádta a párizsit *-*

      Törlés
  2. (Ja és ha unod a tévéműsort, nem próbálod ki a Netflixet?)

    VálaszTörlés