2020. április 26., vasárnap

Gőzöm sincs, hanyadik nap..a biztos őrület jelei

Ehh, jól van...fáj a torkom...Gondoltam, majd használok Strepsils-et, de aztán rá kellett jönnöm, hogy azt ha jól emlékszem, oda adtam H.-nak. Mindegy, annyira végülis nem vészes, csak zavar.
Itt már amúgy maszkban lehet csak kint lenni. Arra gondoltam, ráírom a maszkra hogy fuck you és kimegyek úgy, de nem...inkább mégsem...Nem megyek ki sehogy sem. Holnaptól úgyis megint online meló. Hallelujahhhh...És még ma hajat akartam mosni, de asszem nem fogok.
Azért viszonylag eredményes hétvégén vagyok túl. Porszívóztam és főztem, amikre normál keretek között nincs sok időm. Na, meg egy csomót írtam a D. loversbe és már úgy 80%-ra készem van az új fejezet. Az egészet leírtam volna, de pasim hazajött közben...Szerintem jövőhéten már fel tudom rakni. Senki se számítson semmi jóra, további angst történések várhatók (de nem spoilerezek).
Meg olvastam pár annyira jó ff-et, hogy lett egy másik ötletem is, de még csak fejben és csakis akkor, ha ezt teljesen megírtam. Na, és még ott a Still breathing is, azt is szeretném már befejezni.
Az egyik kedvenc ff-met meg letörölték...nem hittem el! Pedig ezerszer jobb volt, mint az a múltkori, amit mindenki dicsért, aztán nekem mégsem jött be.
A másik kedvencem meg november óta nem frissül :(
És amikor zenehallgatás közben megjelenik a MARADJ OTTHON (meredj otthon) reklám. De nyugi, mert van már jópár paródiája. 

Ki is rakom, a szerintem legjobbat. Konkrétan folyt a könnyem annyira röhögtem rajta.
Hiába na, ezt csak humorral lehet átvészelni.
Amúgy teljes depi van néha rajtam. Kinézek az ablakon és nem látok semmi  mozgást, csak a tűzcsapot és a szemben lévő kihalt gyárépületet.
Arra gondolok, miket fogok csinálni, ha vége lesz. Új tetoválás. Egy jó buli (ahol az én kedvenc zenéimet is játszák és kipróbáljuk mondjuk a karaoke-t és táncolunk az asztalon és minderről nem készül felvétel és annyit iszok, amennyit akarok és mégsem leszek másnapos hehehe).
És utána rögtön az jut eszembe, hogy mikor is lesz vége???
Na, akkor maradjunk ennyiben...
Sóhaj...
A telefonomon is átállítottam a lépésszámlálót a legkisebbre, mert úgysem megyek sehova sem :S
A hangyáink bungee jumpingoznak a konvektoron hagyott párologtató edénybe, ha meg már belemásznak, alig bírnak kievickélni. Múltkor láttam, hogy egyik hangya kihúzza a másikat abból a pár csepp vízből, ami még az edény alján van.
Milyen hősies.

Vagy drámai.

4 megjegyzés:

  1. Basszus, az előbb találtam egy hangyát a kézfejemen, pedig az ágyban ülök - te idézted meg! :D Remélem, csak kint fújta rám a szél, amikor kimentem a futárhoz a kapuig.

    Olyan jó neked amúgy, hogy ilyen sokat tudsz írni, tök ügyes vagy. Én mostanában megint tök nulla vagyok.

    Ja, és nagyon kreatív ez a vidi...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, nem akartam rád hozni a hangyákat, nekem is mászott tegnap reggel a karomon, és mikor már az ágyra is feljöttek, na akkor lett elegem, de bevetettem a hangyariasztót, muszáj volt, már 20-30 mászkálgatott, azóta nincsenek. Viszont ma bejött egy darázs, amitől én úgy sikítottam, hogy elment a hangom. A pasim kirakta végül,de az én idegösszeomlottam.
      Köszi, az írás most fogjuk rá, menne, de időm borzasztóan nem jut rá. Viszont nekem is van olyan, hogy akár hónapokig egy betűt nem vagyok képes leírni, mert nem vagyok olyan passzban.

      Törlés
  2. micsoda történések vannak nálad, strandoló hangyák:)) nekem is be kellene szereznem valami háziállatot, van néhány riadt pók, akik csak a porszívómmal szoktak néha találkozni, de más nem nagyon jár be hozzám.. geeez, ez a Győrfis videó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pókok itt is vannak, mondjuk félek tőlük, bár a kaszásokkal már megbarátkoztam, de a valamivel nagyobbaktól még a frász kerülget mindig. Ide minden bejön, hangya, százlábú, pók, egyszer egy egér is volt, ja poloska is, földszinti a lakás sajnos.

      Törlés