2019. november 4., hétfő

Falak és képzelgések

Hello november! Köd, sötétség, reggel már szarrá áztam, pont ezt vártam ettől a hónaptól.
Szegény rokonunk halálának is most volt a második évfordulója. És még mindig rossz nélküle, ha látok egy családi fotót, amin még ő is ott van, változatlanul összeszorul a szívem :( 

A pénteki családi utazás annnnnnnnnnnnyira király volt! Az a szar, hogy egyáltalán nem esett jól visszajönni ebbe a nyomorék városba. Imádom azt a tájat, azt a környéket, ahová minden évben megyünk egyszer, szívesen maradtam volna még (úgy napokat), de sajna mennünk kellett. Azon agyalok, hogy pasim szülinapjára valami utazásos kajálást tervezek (mondjuk, reggel elég gyökér volt, éppen magamban káromkodtam ez eső miatt, mire rám förmedt, hogy fejezzem már be...de nem neki magyaráztam, csak úgy...),de ez még nagyon távlati, pedig a születésnapja közeleg, csak annyi mindenen elcsúszhat egy ilyen dolog. Azért jó lenne, nagyon szeretném, mert ha belegondolok, hogy idén már nem mozdulok ki ebből a városból, hát kb. frászt kapok.
Hétvégén pihentem és zenét hallgattam, ja meg ID-s dokukat néztem orrvérzésig. A múltkori berúgás keserű emléke kezd halványodni, igaz hugomék még mindig "hányásnak" és "rókakirálynőnek" becéznek. 
A ház, amit kinéztem, úgy néz ki elkelt. Lehet elkéstünk :( De közbe jött ez a műtét, mindenesetre azért él még bennem némi remény, mert más oldalakon még fent van a hirdetés. Szóval tudomisén mi a helyzet, de az biztos már, hogy ezt a telet sajnos itt töltjük :( :( :( 
Voltam dokinál, jó a szövettani eredményem és ezért nem műtenek meg idén! Csak jövőre, valamikor tavasszal, ennek úgy megörültem, hogy dobtam volna egy hátraszaltót ott az orvos előtt. Annyira nyomasztott, hogy decemberben, karácsony előtt még ezzel kell foglalkozni, szóval megkönnyebbültem.
Reggel a boltban, az előttem lévő fazon 15 ezret fizetett és ebben csak alkohol, némi chips, mogyoró és egy nagy kiszerelésű óvszer csomag volt :D van akinek a november melegséget hoz és összejön a parti hard irigykedem, na...

Neki akarok látni a karácsonyi ajándékoknak. Idén végre időben, nincs kedvem december utolsó pillanatira hagyni és mert iszonyatosan rühellem a vásárlást, a tömeget, szeretném ezt elkerülni.
Szeretném folytatni a Still breathing-et, legalább 1-2 részt idén még jó lenne összehozni. Na, meg itt egy másik sztori, ami a fejemben kering már hetek óta és nem tudok tőle szabadulni :S
Valamit kezdeni akarok a hajammal is, mert szörnyű, a színe és fazonja egyaránt. Nem beszélve arról, hogy valamiért baromira hullik *-*
Egy új kabát és téli csizma is terve van véve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése