2019. november 24., vasárnap

Feldolgozások, amik után úgy gondoljuk, hogy na jó, mára elég az internetből

Baromi gyorsan elrepült a hétvége. Á. hívott megint, hogy tudósítson az újabb fejeményről, miszerint, bár a pasija szakított a szeretőjével,a kis virágárus tündérkével, most egy másikkal kavar, amit Á. egy sms véletlen elolvasása után szűrt le.
A srác nem vesztegeti az idejét, na. Jó nagy seggfej. És még csak nem is helyes, nem értem, mit esznek rajta a nők. Persze, mindenkinek más jön be. Ez a fickó nekem kicsit hajaz a Lostprophetes Ian Watkins-ra, aki ugye másodállásban énekes, főállásban egy ganéj gyerekmolesztáló, szal...
De vissza ahhoz, hogy hétvégén én semmi konstruktívat nem csináltam, a szokásos főzésen, mosáson, vasaláson, meg ilyesmi házimunkákon kívül (na, jó kicsit írtam is az új vázlat ff-be is).
Pasim tegnap még dolgozott, ma már nem, így tegnap már előre kijelentette, hogy jó sokáig akar aludni. Ehhez képest fél 7-kor már fent molyolt nekem :/
Én meg, amikor nem főztem, mostam, vasaltam, elmerültem az internet sötét mélységeibe. És tartós retinakárosodás nélkül, de hoztam két csoda gyöngyszemet, amik után garantáltan kilőjük a netet a bánatba.
Mert ami sok, az sok...
De azért enjoy XD
Ime ez egy csodálatos Grease feldolgozás, a You're the one that i want, metal módozatban. Hát elég beteg, szó se róla...
Ez pedig egy mostani sláger a Sweet but psycho punk rock cover-je. Baj, ha a klipen röhögtem kicsit? Amúgy ez nem is olyan rossz :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése