2019. november 21., csütörtök

Egy aprócska bejegyzés, avagy nóóó koffein

A héten voltam karidológusnál, mert esedékes volt. Egy csomóan voltak, ahogy elnéztem a tömeget, biztos voltam benne, hogy délután 3-nál hamarabb nem is kerülök sorra (2 után csak beszólítottak, nah). Ott volt J. anyósa is, vele dumáltunk, meg várakoztunk.
A doki megvizsgált és mondta, hogy szedjem továbbra is a gyógyszereket, ahogy eddig és rákérdezett hogy nem vagyok e vega (még csak az kéne, nem vagyok nagyon húsimádó, de azért eszem azt is), meg dohányzom e, aztán meg hogy hány kávét iszom. Én meg mondtam hogy 2-3 (mostanság inkább 3, sajna rászoktam, hogy ha beugrok anyámékhoz, ott is iszom egyet), de a nagyrésze ilyen instant izé. Erre mondta az orvos, hogy le kell álljak a kávéról, még a 3az1-ben típusúakról is. Na bassz....

De ha le kell állni, hát nincs mese (mi az nekem, aki a száraz novembert is tök jól tartja). Még van 2 db instant cuccom, azt megiszom és veszek innentől kezdve koffein menteset. Bár R. szerint az becsapás. De csak nem lesz olyan vészes, amúgy sem a koffeinre vagyok ráállva, csak szeretem a kávé ízét, meg hogy olyan jó forró, meg édes...ajh...
A hét amúgy kb. eseménytelenül csordogál, kétszer megáztam, vettem magamnak egy télibakancsot (még egy kabát kell), apám elvitt kajálni egyik nap, két napig fájt a fejem, új ff-eken agyalok, pasimmal igyekszünk egymást elviselni, ilyesmik.

Szóval semmi érdekes.

2 megjegyzés:

  1. Ha már azt szereted a kávéban, hogy jó meleg és édes, nem lenne jobb kakajóra váltani? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kakaó már évek óta szerepel nálam, bár főleg esténként iszom, de lehet ki kellene váltani vele a kávét.

      Törlés