2019. október 30., szerda

Hülye morális másnaposság és a megmondó emberek

Uh, mindjárt lemerül a laptopom *-* Ezèrt mobilon folytatom...
Tök szarul vagyok és ez már nem a fizikális oldala a másnaposságnak, hanem a lelki. Naponta eszembe jut,milyen gáz voltam. Ég a pofám, kerülöm is azokat, akikkel kontaktom volt aznap. Mondjuk, ők is kerülnek engem, szóval. Apámmal tegnap beszéltem, szűkszavú és rosszkedvű volt, tuti neheztel és én is magamra. Majd csakelmúlik ez a fos érzés, nem? Mondjuk már három napja tart...Ès ezen az sem segìt,hogy tegnap R. rám ìrt:hallom,sikerült jòl berùgnod...kezdetű mondattal. Kiderült,hogy pasimmal összefutott ès ő avatta be. Mondtam is pasimnak,hogy hálás köszi ès hogy pont R.-nek nem akartam elmondani,mert neki mindenről ès mindenkiről sajátságos vèlemènye van ès olyan lenézèssel beszèl arròl ha valaki leittasodik.
A netes ismerősöm, Zita is szörnyülködött egyet,mikor leìrtam,hogy macskajajos vagyok.Olyan jò,hogy mindenkiből előtör az antialkoholista...nahát...

Ja és bejelölt fèszen a tinimami pasija is, hát na, az ivás szociálisan jòt tesz nekem. Máshogy nem.
Reggel megnèztem a Gipsy Rose bosszùját,hát durva volt ès okè a csaj is áldozat,hogy èveket szenvedett a Münchausen syndromás anyja elnyomásátòl, de az igazi áldozat szerintem a csaj neten felszedett pasija Nicolas,akivel Gipsy megölette az anyját. Ő ugyanis èletfogytot kapott,mìg a csaj 10 èvet ès bőven kezdhet mèg ùj èletet.A srác ráadásul azt nyilatkozta,mèg szereti a csajt,aki viszont már tùllèpett rajta,mert a net szerint, van ùj pasija, akivel a sittes levelezőtárs programban jött össze...
Èrdekes törtènet,akit èrdekel,youtube-n fent van.
Az ősz meg lassan tèlbe vált. Fázom, forrò kakaòt iszom,Wattpados jò sztorikat olvasok,ùj fanfictionokon agyalok, sokáig tv-zek, többet kávèzok ès kòmás vagyok.
Jövőhèten lesz meg a szövettanom is...de addig mèg jön egy gyertyaègetèses utazás pár megyèvel arrèbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése