2019. augusztus 29., csütörtök

Leltár, avagy ami sikerült és ami nem...

Nos, terveim azok voltak, így a nyár végének közeledtével, nézzük, mit valósítottam meg és mi az ami, továbbra is álom maradt.
- Nem sikerült időben felújítani a lakást és feladni a hirdetést az eladással kapcsolatban. Ez túl nagy falat volt nekünk, úgy hogy pasim dolgozott és a hozzáállása is változó volt. De nem adjuk fel, ennek sikerülnie kell egyszer!
- Nem csináltam klassz színű hajat magamnak. Elmentem a drogériába, kinéztem pár színt, amit persze nem vettem meg. A hajam színe gáz, a formájára ki sem térek, übergáz.
- Nem találkoztam R-el (be is sértődött) és A.-val sem (ez nem rajtam múlt, ő nem jelentkezett, csak ígérte) és H.-val is csak egyszer futottunk össze valamikor június-július táján.

- Nem beszéltem telefonon K.-val.
- Nem jutottam el a Tisza partra, hogy csak úgy üljek ott és lessek ki a bamba fejemből (ez mondjuk, visszatérő probléma, évek óta rugózok rajta, sosem jön be).

- Nem lett új tetkóm (úgyszint évek óta tervezem, de még  várat magára).
- Nem koktéloztam és csavarogtam a pasimmal éjszakába nyúlóan (hehe, de nem is rúgtam be idén nyáron egyszer sem és ez jóóóó.).
- Nem jutottam ki a rockfesztre (már megszoktam, hogy így van.).
- Nem fejeztem be a Still breathing-et (igazából február óta nincs új fejezet sajna és ég is a pofám emiatt, de szeptemberben belevetem magam tényleg).
- Nem mentem el a családi kempingezésre (nem bánom, jó volt ez így).

És miket csináltam akkor? Lényegesen kevesebbet, mint kellett volna.
-Voltam strandon (bravo...).
- Voltam egyszer kirándulni a pasimmal.
- Megírtam a Frerard sztorit, ami hozzám képest nagy teljesítmény.
- Voltam az aug .20-i tüzijátékon.
- Néha aludtam 8-ig is.
- Megnéztem pár kedvenc filmemet újra és újra (Ments meg uram, Alul semmi, Holló) és felfedeztem új favoritokat is.
- Investigation Discovery maratonokat tartottam (és élveztem).
- Gyümis söröztem és Rosé bort ittam.
- Hallgattam a régi kedvenc zenéimet sokszor éjszakába nyúlóan.
- Híztam (erre nem vagyok büszke).

- Álmodoztam (öreg hiba,tudjátok...).
- Eladó ház hirdetéseket böngésztem és már van is 1-2 befutó.
- Dumáltam a hugommal és próbáltam apámmal is kicsit többet beszélgetni, kisebb-nagyobb sikerrel.
- Fagyiztam és jégkrémeztem.
- Jó fanfictionokat olvastam, néha egész elborult témákban.
- Megismerkedtem pár jófej emberkével a Wattpadon és a fb-n (Melitta, Zita <3 <3 <3).
- Rákaptam a mindenféle gyilkosok életének felfedezésére, a halálsorok és kivégzések világába (durva függőségem lett, na....).

És még mit hagytam ki????Biztos van még valami....De most ennyi jut eszembe. Mindegy, elment a nyár és ideje átállni az őszre, aminek vannak szépségei, na meg a szülinapom is közeleg ugye...Előre is jó szeptembert mindenkinek!!

A szomszédom, meg tegnap átvette a tértivevényes levelemet, amit tudtommal csak az én vagy a pasim kezébe adhatnának ki, este átjött a fia, hogy elhozza. Csak lestem *-* szerencsére nem volt felbontva, mondjuk hivatalos ügy, de akkor is. Ez nem igazán szabályos. Máskor is tűntek már el leveleink, amik később lettek bedobva a postaládánkba, és eddig is volt gyanúm, hogy ez a nőci ténykedik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése