2019. február 2., szombat

Befordulok *-*

Nincs most kedvem semmihez. Elegem van a hóból, havas esőből, a hideg lakásból, a beázó bakancsomból.
A fejem két és fél napig nagyon fájt egyfolytában. Szédültem, ritka szarul voltam. Most is fáj, de már nem annyira. De legalább nem kapott el az influenza, ami kiscsaládom nagy részét leterítette a lábáról.
J. írt néhány napja, hogy februárban megy két koncertre is, az egyik most lesz jövő héten, a másik meg a hónap végén. És hogy egyikre elmehetnék vele.
Azt írta, klassz lenne, beszélgetnénk, bulizgatnánk és esetlegesen jól berúgnánk *-* 
Hát, be kell valljam, csábító az ajánlat, de most egyáltalán nem érzek semmi késztetést sem iváshoz, sem bulizáshoz. Örülök, ha haza érek és nem kell kimozdulni.
Punnyadt pancser lettem.
Befordultam teljesen.
Várom, hogy végre kicsit világosabb legyen reggelente, kicsit melegebb. Szóval várom a tavaszt.
És írom a sztori új fejezetét is. Meg egy másik történetet is, ami egy részes lesz és már írtam róla hogy, készül, aztán hol úgy vélem, nem fejezem be, hol meg okés, összehozom. Hát most éppen ebben a fázisban vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése