2017. április 29., szombat

Értekezés szükségről és barátságokról, avagy festékcseppek, majális

Te jóságos ég, átnézve a statisztikákat, nem akarom tudni, hogy a spermsnow oldal üzemeltetője, vajon milyen céllal látogatott ide :D Durva...Örülök, hogy legalább a perverzeket megmozgatják a soraim, mást nagy valószínűséggel úgysem...
És mi még mindig sodródunk a költözés, másik lakás kipofozása, átadása, rendezkedés, pénztelenség tengelyen. Semmi érdemleges. Tegnap felraktam pár képet (egy helyen le is vertem a falat, ügyes...), így valamivel hangulatosabb lett a lakás. De amúgy még mindig nagyon nagyon szokni kell. Sokszér még a régi berögződések vannak bennem, rossz helyre nyúlok (nem úgy), rossz irányba megyek, ilyesmi. Múltkor a kapu kódot is a másik lakásét ütöttem be és csodálkoztam, hogy miért nem nyílik az ajtó.
Jártam a héten többször is a másik lakásban, elég szomorú látvány, hogy ahol évekig éltünk, most üresség van (és rendetlenség). De majd elmúlnak a rossz érzések, muszáj menni tovább és nem elveszni a múltban, csak így tudunk haladni.
A hétvégén ki kellene festeni, úgy volt, hogy jön festő haver, pakoló haver, persze a végén egyik sem jön. Legszívesebben javasoltam volna pasimnak, hogy gondolja át a barátságról alkotott véleményét,de nem idegelem ezzel. Meg aztán én is beszoptam párszor a barátságokkal.
Sz. azóta sem írt, úgyhogy az a dolog, hogy esetleg újra felvehetjük a kapcsolatot, illúzió marad, nagyon világos, hogy ő ezt nem akarja, én vagyok a hülye, hogy erőltetném. Nincs értelme, be kellene már látnom.
És itt a hosszú hétvége, nálunk viszont semmi majális, semmi körhinta, semmi sör és virsli. Helyette festés, takarítás és idegeskedés, hogy elkészüljön...
Oh fuck.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nem tudom emlékszel e még rám, vagy fogod e olvasni ezt a kommentet, de mikor rá találtam a záróakkord blogra, nagyon boldog lettem! Oda is írtam de látom itt többet vagy, gondoltam ide is írok. Lexy vagyok! Régen e-maileztünk is egymással, de miután nem lett meg a másik e-mail címem jelszava, nem tudtam többet írni neked! Nem volt meg az email címed se így teljesen elvesztettem a kapcsolatot veled. Nagyon szeretném veled újra felvenni a kapcsolatot, persze, csak ha tudod már ki vagyok! Megtalálsz ezen az e-mail címen : n.alexa1225@gmail.com
    Vagy facebookon Lexa Morgan néven
    Puszi Lexy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helloka, hát régen volt részem ilyen meglepiben!!! Sokkolódtam rendesen,de nagyon örültem, dobtam is egy pár soros emailt, remélem megkapod, ha nem, pötyögj ide és megoldjuk :) Nagyon örülök ám neked <3 <3

      Törlés