2017. április 23., vasárnap

Friss, új életem

Yeah, itt vagyok, megvagyok. Csak olyan kusza minden körülöttem. Zsákhalmokon élünk és csak lassacskán haladunk előre, most még az egész egy merő katyvasz, de hát ez ilyen ugyebár.
Április 20.-án költöztünk. A Columbine iskolai lövöldözés évfordulóján...Durva. Esküszöm, nem volt szándékos, de az idő előző napokban olyan szinten elromlott, hogy hamarabb nem lehetett. És azóta itt vagyunk. Szokjuk a helyzetet. A pasim meg gyökér megint, a hétvégi iszogatás nem maradhatott el, aztán itt lézengett és borogatott fel mindent éjszaka, mert ugye nem a régi terepen mozgott (hozzáteszem, ott is ezt csinálta állandó jelleggel).
Rengeteg dolgunk van még, de minden nem megy egyszerre, szerintem hetek telnek el, mire rend lesz. Én meg ha szabadidőm van, a narkomán srác szerelmes leveleit olvasgatom, ki kellene adatni, olyan jókat írt :P Meg régi képeket nézek abból az időkből. Párat átküldtem J.-nek fb-n, mire visszaírt, hogy én nagyon szép vagyok (na hiszen), de az exem úgy néz ki, mint egy hobbit a Gyűrűk urából :D
Most még kissé dezorientált és dekoncentrált vagyok. Ma is véletlenül másnak küldtem el egy üzenetet, biztos nem nézett hülyének. Aztán a zuhanyt megnyitva jól pofánspriccelt a víz, tokától-bokáig vizes lettem, ajh...nehéz ez még.
Szerencsére egy szomszéddal sem találkoztam a beköltözés óta. Viszont a mi lakásunk a soros jövő héten a takarításban :S Szóval biztos összefutok majd valakivel a házból.
Az első éjszaka elég nehezen telt, későn feküdtem le, másnap korán kellett kelni, tiszta kóma voltam. Még meg kell szokni, hogy itt nagyobb a forgalom zaja, mint a másik lakásban. Ja, és hogy hidegebb is van. Sokkal.
Minden más itt még. Nagyon új és nagyon friss.
És akkor napi szexi, ajhhhh...(képzeljetek ide egy nyálcsorgatós smiley-t).Inkább nem is írok semmit, na...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése