2017. április 8., szombat

Költözés előtti frász, seggfejek, meg feltörő agresszió XD

A pasim kitalálta, hogy átfesti az egyetlen normális színű szobát, mert neki nem jön be az a szín. Na, basszus, mintha az lenne a legnagyobb probléma, hogy milyen színű az a nyamvadt szoba :S De jó, hát csinálja, ha van kedve, meg indíttatása. Nekem mindegy...
Anyummal a héten két napig csak a szemetet pakoltuk, szóval nekem édes mindegy, hogy marad e az eredeti színében, vagy átfestik valami másra.
Amúgy lassan kezd lakás kinézete lenni. WTF...De a fafej ott lakókkal nem tudok mit csinálni, azok akkor is gyökerek maradnak, ha táncparkettet emelek a lakásba. Az egyik asszony már ma beszólt pasimnak meg a két haverjának, akik csinálják a festést, hogy ugye majd a lépcsőházat is összetakarítják, mert valami kiszóródott. Kezdik már a szemétkedést, pedig még ott sem lakunk. Mondjuk, az az asszonyság, kezét-lábát törte volna, ha valahogy rábírja a rokonunkat, hogy a lakást írassa az ő, vagy a gyereke nevére, szóval érhető a zsigerből jövő utálat, hiszen nem jött neki össze. Ah, nem tudom, hogy fogom bírni, már most viszket a tenyerem egyesektől.De legalább van új bejárati ajtónk, klassz trendi színű szobáink, két új szoba ajtó(mert az ott lévők katasztrófák voltak).
Amúgy beszéltem a tulajjal és  kisírtam  kértem tőle egy hét haladékot, mert 15.-ig nem tudunk két lakást megcsinálni, egyszerűen lehetetlen. Erre mondta, hogy vagy 15.-ig elkészülünk, vagy akkor elseje a végső határidő, de akkor teljes havi lakbért kell még kipengetni. Hát ezt a lehetőséget választottam, még akkor is ha anyagilag szarul jövünk ki. Szóval most annyira nem kell kapkodni, de jövő hét utáni hét elején tényleg el kell innen cuccolunk, mert még egy hét mire ezt a lakást is kulcsrakészre kiganézzuk.
Szóval még mindig van dolgunk bőven és zajlik az élet.
Eskü, ha vége lesz ennek a mizériának, akkor megünneplem (értsd. berúgok, áh dehogy viccelek).
H. eltűnt most, nem érem el telefonon, de A.-val dumáltam fb-n, meg J.-vel is. Ja, és csak kétszer áztam el, igaz mind a kétszer bányató lett a cipőmben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése