2016. október 30., vasárnap

Hot stuff XD

A négynapos hosszú hétvége eddig eseménytelenül telik, főzök, takarítok, majd megyünk a pasimmal a temetőbe gyertyát égetni, ennyi. 
Anyám azt mondja, hívjam fel fatert és béküljek ki vele. Hm...Én össze sem vesztem apámmal, ő rágott be rám, nekem semmi bajom, csak nem értem az egészet. De átgondolom és majd felhívom. Mondjuk az utazás szerintem már úgy sem jön össze.
Áh, tegnap az egyik kedvencem volt a tv-ben. Az alul semmi, iszonyat nagy film!!!!!!Imádom. Még ennyi év után is szakadtam a röhögéstől a poénokon. És Robert Carlyle amúgy is annyira jól hozza a munkanélküli, reménytelen srácot, amellett meg iszonyat szexi :P A film összes főszereplője szerethető és az egész film úgy klassz, ahogy van. Nem vagyok egy színházba járós, de mivel ezt musicalban is megcsinálták, azt megnézném! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése