2016. október 18., kedd

Huh bazdmeg, avagy...I have a pen I have an apple :O

Bocs a fenti trágárságért, de mikor az alábbi "művet" megláttam, csak ennyit tudtam kinyögni.
Ez mégis mi a szar?????
Felrakom, hogy értsétek(bár ég a pofám tőle). Ez elképesztően beteg...Szavak nincsenek rá. Cucc a csávónak, tánc a csávónak, meg amúgy az egész. Agyfasz a köbön!!! Jézusom, ki képes ilyeneket kitalálni?!?!

De én felfedeztem a nem kevésbé beteg, de hallgathatóbb verzióját, íme:
Oké, Apple-pen...akkor kimaxoltuk :D
És tudom, hogy régen írtam, de vagy nem tudtam mit, vagy lehangoltság volt csak, azt meg nem akarom mindig nyomatni.
Az albérletünkből jövő tavasszal ki kell cuccolnunk, ez a héten vált tutivá, nem mondom, hogy repdestem az örömtől. Rühellek költözni, de ez van. Meg közben ugye keresni kell másikat is, úgy nincs ehhez kedvem, hogy az leírhatatlan. Ilyen árban úgysem találunk, szóval a következő "állomás" tuti drágább és lerongyoltabb lesz, igen ennél is!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése