2016. október 1., szombat

A születésnapomról

Ja, mert hogy a héten az is volt ám. Rekordmennyiségűen köszöntöttek fel a fékbukkon, ez jól esett. Sz. egy sort sem írt viszont, nah ennyit a barátságról, amúgy is fel van szívódva rendesen, semmit se tudok róla. H. sem köszöntött, de betudom annak, hogy nincs eszébe az ilyesmi a babázás miatt.
A pasim meg ismét hozta a formáját és ajándék helyett egy jó adag taplóságot adott át nekem. Hát nem bájos? Nem tudom megint mi a franc ütött belé, de ismeretlen oknál fogva ma reggel úgy döntött, nem tárgyal velem. Közöltem is, akkor hogy amíg tart a szeptember végi, október elejei depije, ne is jöjjön haza. Így váltunk el, ő elhúzott dolgozni, én meg itthon maradtam. Nem valami jó, hogy az ilyen-olyan frusztrációit rajtam vezeti le.
Az ősök este jönnek és hoznak tortát, mivel hét közben senki sem ér rá, így ma tartjuk. Hogy pasim csatlakozik e, azt csak ő tudja, én nem tartom kötelezőnek, azt csinál, amit akar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése