2015. április 28., kedd

Dilemma: pirulák vagy nem?

Köszönöm a kommenteket és bocs hogy későn vettem észre, bamba vagyok.
Külön jól estek a támogató, bíztató sorok :) :)

Voltam a másik dokinál is. Jó fejnek tűnik és most én sem voltam magam alatt, sőt szerintem kifejezetten jó hangulatom volt. Ennek ellenére felírt valami gyógyszert, amit szednem kellene és aminek most néztem utána, hogy mi a helyzet a mellékhatásokkal.
Hát van bőven és ez kicsit megijeszt, szóval nem tudom tényleg szedjem e :O Ezen még agyalok egy sort, néha úgy gondolom jó lenne a gyógyszeres segítség, máskor meg, hogy egyedül is meg tudom oldani a dolgokat.
Ha valakinek van tapasztalata antidepresszánsokkal, írhat mert tanácstalan vagyok egyelőre.

A pasim életében is forduló pont jött el, úgy néz ki, felveszi a kapcsolatot egy családtagjával, akit nagyon régen nem látott. Nem tudom ez jó, vagy rossz eseményeket hoz majd magával, de nem is szólhatok bele, ez nem az én ügyem. 


Ja és írtam új részt a másik blogba.


1 megjegyzés:

  1. szerencsére nincs tapasztalatom ilyen /és semmilyen más/ gyógyszerszedéssel kapcsolatban de szerintem ha annyira nem akarsz gyógyszerezni akkor vegyél be ha nagyon muszáj.. Jobulást!

    VálaszTörlés