2015. április 1., szerda

Tavasz, ihlet, meg azok, akik kimásztak Isten állatkertjének a kerítésén és a közösségi portálon randalíroznak

A fogam nem fáj (kop-kop), viszont volt egy rejtélyes hívásom hajnalban, amire felriadtam és most olyan vagyok, mint akit fejbe vertek.

Amúgy igazából nem sok minden van velem, írogatok ha van időm és kedvem. Kedvem most van, ez a tavasz vissza hozta az ihletet, még ha jelenleg éppen nincs is valami nagy meleg. Nem ígérek semmit, lehet hogy durva lesz, vagy felháborító, egyelőre káoszos még kicsit, de ha minden jól alakul, napokon belül nagyjából kész leszek vele...Na jó, majd meglátjuk mi lesz belőle...

Amióta a kattant srác faszbukkon van és nekem is írogat (amint belépek az oldalra) eléggé utálok belépni :O Kissé pszichopata kérdései vannak, kezdek félni :P Vicc volt, de a hugom örül, hogy róla lekopott. Én már kevésbé, mert most engem talált meg. 


Utoljára akkor éreztem ilyen nyomasztónak a közösségi portált, mikor egy ismerősöm minden egyes belépésem után elküldte nekem emailben a nemi szerve fényképét és mikor legközelebb beléptem, megtudakolta, hogy tetszett. Igyekeztem nem tudomást venni róla,de csak nem hagyta abba, így miután már kismilliószor elküldte ugyanazt a nyamvadt képet és érdeklődött, mi a véleményem, megírtam, hogy hááát...otthon nagyobb van...Ezek után nem írt többet, sőt törölt az ismerősei közül is.
Mekkora tragédia...


Jó ez a fickó nem a farkáról akar véleményt, meg semmi ilyen,csak a telefonszámomat akarja, meg egyszerűen mindig rám ír és néha fárasztó. De nem akarom megsérteni, csak olykor agyfaszt kapok tőle, meg az ugyanolyan kérdéseitől (hogy vagyok, mit csinálok, hova megyek, honnan jövök etc.).Szóval kikapcsolom a chatet (úgyis utálom és nem nagyon chatelek senkivel sem), aztán hátha békén hagy.

És raktam új részt a másik blogba :)

Napicuki  :)
Szerelmes porszívók :) :) 


1 megjegyzés:

  1. Nekem még a Myvipen volt hasonló esetem..
    /Mikor a Myvip volt "menő" általánosba járta,/
    Szóval úgyvolt, hogy bejelölt egy ronda kövér szőrös csávó, én meg nem tudom, hogy miért de visszaigazoltam és mindenféle ocsmányságokat írkált meg képet is küldött nekem, mire én úgy megijedtem, hogy törltem magam az egész Myvipről. :((

    VálaszTörlés