2015. április 14., kedd

They’re tryin to make me go to rehab I said YES, YES, YES (oké, ennyire nem súlyos a helyzet)

Köszönöm a kommentet!!! Öh, hát igen, én is láttam azt a képet...Jó kis kép, nekem tetszik... Magamon nem szeretem látni a vért, de pasikon igen...
Beteg dolog ja...Parafília...Ennek is biztos van orvosi neve.

Úgy döntöttem, leteszem az estére szedett altatót. Szerintem annyira nincs szükségem rá, nem alszom sokkal jobban, sőt éjszaka felkelek és nehéz vissza aludni.

Az orvos azt mondta, hogy el kell mennem beszélgetésre. Már a hétre kaptam időpontot és be kell valljam, kicsit félek.
Nem akarok magamról beszélni, arról hogy miért jutottam idáig, meg mit, hol rontottam el az életemben. És főleg nem akarok sírni az orvos előtt. 


Nem tudom egy ilyen beszélgetés mennyire segít, de a gyógyszert tényleg abba akarom hagyni, nem akarok függeni tőle, Mivel nem rég óta használom, talán még van rá esélyem, biztos nagyobb mint a szüleimnek, akik évtizedek óta szedik ezeket. Ha valakinek van tapasztalata ilyen téren, az írhatna, az most jól jönne...

Ja és raktam fel új részt a másik blogomba, meg a héten még biztos feltöltöm a My way második részét is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése