2015. május 5., kedd

Idegbaj

Hát ha vasárnap teszem fel magamnak a múltkori bejegyzés címét, akkor egyértelműen azt mondom, IGEN! Kell gyógyszer...De nem antidepresszáns, hanem inkább nyugtató, Xanax, Frontin, Valeriana, vagy mittudomén :(

A vasárnapi nap tipikusan az a nap volt, amikor érdemesebb egész nap az ágyban maradni,mert csak szarságok ömlenek mindenhonnan.


Bekrepált a távirányítónk, sebaj ment kézzel is a csatorna kapcsolgatás, oda se neki, gondoltam, majd hétfőn megyek az ügyfélszolgálatra és kicseréltetem.


Szóval kapcsolgattuk a csatornákat kézzel, amíg volt mit kapcsolgatni, mert nem sokkal a távirányító eltávozása után a médiaboxunk is beadta az unalmasat, akármit csináltunk se kép-se hang.
Telefonáltam és azt mondták még vasárnap kijön a szerelő. Hurrá, örültem és vártam a szerelőt, mikor is elment az áram. Az egész házban. Egyik lakó valamit szereltetett, vagy felújítást végzett vagy nem tudom, de ki kellett kapcsolni az áramot.


Nem dobtam el az agyam,mert a szerelőt meg már kihívtam és tudtam hogy ha eljön és pont nincs áram, tuti aznap már nem fog visszajönni.
Káromkodtam is egy szépet az előszobában,mire rá 10 percre feljött az ominózus lakó, aki az áramot kikapcsoltatta és közölte, hogy lesz áram negyed órán belül.
:O
Na most nem tudom a káromkodásom miatt jött fel, vagy amúgy is szólt mindenkinek a házban. De nem lényeg, mert hamarosan tényleg visszajött az áram. Nemsokára jött a szerelő és kicserélte a döglött médiaboxunkat egy másikra, de ez már jobb, mert megy rajta a youtube is :)
Hihetetlen, de a nap végére a technika vissza állt. 


Ez persze csak némileg ellensúlyozza azt, hogy tegnap déltől ötig kb. nem volt áram, szintén felújítás miatt.

A gyógyszer ügyében még mindig bajban vagyok és nem győztem meg magam,hogy elkezdjem. Mindegy, van még némi időm, amíg újra találkozom az orvossal, aki felírta.Addig kiokoskodom hogy legyen.

Ja,írtam új fejezetet a másik blogba.

Napikedvenc <3 RANCID (jaj régi, szép idők...)





1 megjegyzés:

  1. A baj mindig csőstül jön, de legalább megoldódott a nap végére :)

    VálaszTörlés