2014. december 1., hétfő

Infók az új blogomról

Dobpergést kérek és TÁDÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM...
Na jó, hagyjuk ezt a marhaságot :P
Szóval új blog.

Pár gondolat, mindenek előtt:
- A blog nem is annyira új, már jó pár éve megíródott és fent is volt a neten, de eltűntettem, így jelenleg majd csak itt lesz olvsható.

- Nem a legeslegjobb blogom, talán nem is teljesen életszerű, mondjuk igyekeztem és anno szerettem is ezt a történetet írni.
- A szereplők, cselekmények, események, helyszínek, mind az én (beteg) képzeletem szüleményei. Nem álltam semmilyen film, vagy dal, alkohol, vagy drog hatása alatt.
- Ha a Záróakkordot valaki némileg romantikusnak tartotta, akkor közlöm hogy ez a sztori nem lesz az. Nagyon nem.
- Figyelem : Durva szavak, kábítószerhasználat, erőszak. 

- Ma már felrakom az első bejegyzést, ide:
suburbanboys996.blogspot.com

Jó olvasást!!!


3 megjegyzés: