2014. december 9., kedd

Hangulat mentes vásárlás, na meg 50 kérdés/válasz

Köszönöm a kommentet, a héten még lesz rész a másik blogban is:)

És tegnap sikerült megvásárolni majdnem az összes karácsonyi ajándékot idegbaj nélkül. Megkönnyebbülés, hogy ezt is megcsináltam, nagyon nincs kedvem a végére hagyni. Most legalább még megúsztam anélkül, hogy minden üzletben karácsonyi dalok áradatát kelljen hallgatnom és elkerültem a tömeget, a lökdösődést is. Ja, egy nőcikét lekapcsoltak a boltban, mert besípolt a lopásgátló micsoda. Meg is sajnáltam szegényt, tuti hogy nem lopott, nem úgy nézett ki. 
Vásárlás kipipálva, nagy pacsi magamnak :P

És jöjjön 50 kérdés-válasz, úgyis régen volt már ilyen. 
1. Mikor születtél?
- Ősszel
2. Mikor van a névnapod?
- Télen.
- 3. Mi a kedvenc ételed?
- Rántott sajt tartár mártással, rakott kel, túrós tészta, pizza, édességek minden mennyiségben.
4. Mi a kedvenc gyümölcsöd?
- Barack.
5. Mi a kedvenc italod?
- Alkoholos:vodka-narancs, vodka-sprite, fehér orosz koktél, boros kóla, alkoholmentes: ásványvíz szénsavnélkül, baracklé, almalé
6. Mi a kedvenc mondatod?
- Hát van egy pár. Pl: "Ne gondolkodj rajta, élvezd amíg tart."/Tunyacsáp a SpongyaBob Kockanadrágból/
7. Mi a kedvenc virágod?

- Rózsa.
8. Dohányzol? 
- Nem. Régen dohányoztam néhány hónapig, persze menőzésből mert a többiek is csinálták.
9. Melyik a kedvenc állatod? 
- Macska.
10. Van háziállatod?
- Nincsen. Elég nagy állat vagyok én egymagam is :P
11. Mi a beceneved ?
- Nem publikus :P
12. Melyik a kedvenc együttesed?
- Basszus, rengeteg van, perpill. a Foo Fighters.
13. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd?
- Énekesnő: Amy Lee. Énekes: Chris Cornell, Eddie Wedder, Dave Grohl, de bírom még Billie Joe-t is.
14. Mi a szerencse számod ?
- 2, 5, 8.
15. Mi a kedvenc zeneszámod?
- Abból is nagyon sok van és mindig változik. Jelenleg Three Days Grace - Break.
17. Mi a kedvenc meséd ?
- Kockás fülű nyúl.
18. Mi a kedvenc színed?
- Zöld, bordó, fekete.
19. Mi a kedvenc ruhadarabod?
- Farmer nadrág, torna cipő, kapucnis pulcsi.
20. Mi a kedvenc süteményed?
- Ohh én bármilyen sütit megeszek :P 
21. Mi a horoszkópod?
- Mérleg.
22. Van testvéred?
- Igen.
23. Mi a kedvenc könyved?
- Macska köröm.
24. Melyik a kedvenc évszakod? 
- Ősz (hehhe mert akkor születtem).
25. tudsz-e főzni?
- So-so. Nem nyerném meg az Amerikai mesterszakács címet, de éhen sem halok azt hiszem,a pörkölt, sült hús, könnyebb kaják már mennek.
26. Napi hány órát internetezel?
- Sokat. Kb. 4-5-öt biztos.
27. Egészségesen élsz?
- Nem sportolok, de nem is eszek folyton zsíros és hízlaló kajákat, tehát fogjuk rá közepesen
28. Hány gyereket szeretnél?
- Kettőt.
29. Mi a három legfontosabb dolog ami mindig nálad van?
- A mobilom, a személyes irataim és a lakás kulcsom.
30. Melyik az ahely ahova biztosan el szeretnél jutni?
- USA (azon belül Colorado, Texas) Erdély, Németország.
31. Olvasol valamilyen újságot?
- Mostanában nem.
32. Volt már eltörve valamid?
- Igen a karom és a lábujjam.
33. Lapos vagy magassarkú?
- Abszolut lapos.
34. Van valamilyen fóbiád/félelmed?
- Van jó bőven, pl. sötét, magas, mély víz, mozgólépcső, szűk terek, kutyák, darazsak, méhek, pókok, rovarok, fogorvos.
35. Mi az amit nem tudsz elviselni másokban?
- Ha beképzelt, hűtlen, arrogáns, hazug.
36. Van olyan szó/kifejezés amit gyakran mondogatsz?
- "Hát ennyi..." "Ez de gáz..."
37. Mi vol a legcikibb helyzet ami előfordult veled?
- Volt jó pár, ami ciki volt. Pl. haverokkal elmentünk bulizni, iszogatni. Aztán jó pár ital után, eluntam magam és gondoltam haza megyek, meg is láttam az egyik havert,aki velünk volt, gondoltam szólok neki, hogy tudjanak róla a többiek is és ne keresgéljenek. Odaballagtam hozzá és egy légkörrel a fejemben mondtam neki, hogy bazmeg, haza megyek. Aztán láttam meg, hogy egy vadidegen fickónak mondtam mindezt, akin ugyanolyan kabát volt, mint a haveromén (és nagyon hülye képpel bámult rám). A legszebb az egészben, hogy a barátaim ezt végignézték és szakadtak a röhögéstől.
38. Melyik tulajdonságot tudnád legszívesebben magadénak?
- Magabiztosságot. Mert hogy az egyáltalán nincs nekem.
39. Miről mondanál le szívesebben a telefonodról vagy az internetről?
- Ez fogós kérdés, mivel vannak emberek, akikkel csak telefonon tartom a kapcsolatot és van akikkel meg csak neten. De talán...telefon.
40. Milyen magas vagy? 
- Nem magas, inkább alacsony, 161 cm kb.
41. Melyik a kedvenc ünneped?
- Születésnapom talán, de nem szeretem az ünnepeket annyira.
42. Melyik a kedvenc autód?
- Limuzin. Ki szeretném próbálni.
43. Mi a kedvenc TV műsorod?
- Most épp semmi, ami értelmes, azt megnézem.
44. Hol élsz?
- Egy eléggé unalmas városban valahol Észak-Kelet Magyarországon.
45. Mi a kedvenc sportod?
- Nem vagyok sportos típus. A tv-ben szívesen nézek K1-et, meg boxot, de nem végzek semmilyen mozgást sportszerűen.
46. Mi az amit szépnek találsz magadon?
- A szemem, főleg amikor zöldes árnyalatú.
47. Hány igazi barátod van?
- Kettő-három kb.
48. Szoktál pletykálni/kibeszélni másokat?
- Jó lenne azt írni hogy nem, de ez sajnos nem igaz. Néha bizony megesik.
49. Mit csinálsz szabadidődben?
- Netezek, írogatok, álmodozom.
50. Mi az a tulajdonság ami megfog az emberekben?
- Humorérzék és kedvesség.


2 megjegyzés:

  1. Lehetne még új rész ezen a héten...

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy megválaszoltad te is a kérdéseket. Bár kicsit titokzatosak azok a válaszok..
    Tényleg mennyi mindenben hasonlítunk! :)
    Ami a vásárlást illeti tényleg nagy pacsi! Én még hozzá se kezdtem, sőt. nagyon ötletem sincsen és nincs olyan sok idő már!

    VálaszTörlés