2014. december 5., péntek

Felkészületlenül, avagy nálam a vendég mindig váratlan

Tudod mit utálok?!
A vendégeket. A váratlan vendégeket meg főleg.
Tegnap épp kifele cammogtam a boltból, mikor hívott az albérlet tulaja, hogy akkor fel jönnének megnézni a felújítást. Lestem, mint hal a szatyorban és gyorsan makogtam valamit, majd tépettem haza és próbáltam valami rendfélét kreálni, hogy ne már a legnagyobb kupi közepébe jöjjenek a tulajék. Bár inkább látszat rend volt ez, a ruhákat bedobáltam a szekrénybe, gyorsba letakartam az ágyat, elmosogattam és azon kattogott az agyam, hogy te jó ég, mennyi mindent kéne még csinálni, hogy valahogy nézzen is ki a lakás.

Aztán abba hagytam a pörgést, lesz ami lesz, alapon :P A dolog végül jól sült el, mert nem volt akkora durvabrutál rendetlenség, mire megérkeztek a tulajék. Legalábbis első ránézésre. A szekrény mélyén lévő ruhák meg ugye hallgatnak XD

Az új blogom is kezdetét vette és köszönöm drága olvasómnak, hogy komment özönt zúdított rám, olyan jól esett. A hétvégén tuti lesz még rész :) :) Mikulás ajándék tőlem :)


1 megjegyzés: