2013. július 2., kedd

Az egyik legszebb film - szerintem

Van egy film, amit akárhányszor meg tudnék nézni...
Egy film, amin általában sírok, könnyezek, meghatódom...
Egy film, ami értékes, ad nekem valamit, amitől több vagyok...
Egy film, ami különleges...
Egy film, amit mindenkinek csak ajánlani tudok, mert a mondanivalója a mai világban is megállja a helyét.
Szeretettel ajánlom mindenkinek!!!Emlékszem, moziban láttam először és azóta számtalanszor megnéztem ha éppen adták valamelyik tv csatornán. Annyira jó, hogy már elérhető a youtube-n teljes hosszában, magyarul, így amikor kedvem van megnézhetem.
Egy Jeremy (ahwwww) nevű tizenéves fiúról szól, aki albínónak született és különös képességekkel rendelkezik. A nagyapjával él egy farmon, de a férfi halála után nem maradhat ott egyedül, így ki kell lépnie a házból, ki ebbe a kegyetlen és gonosz világba, ahol nem fogadják el ha valaki különbözik...
Többet nem árulok el, nézzétek meg. Nem fogtok csalódni, remek műalkotás. Azért zsepi legyen nálatok (vagy csak én vagyok ilyen szentimentális?!). 
Számomra ez a FILM. Nagybetűvel.Kedvcsinálónak ím egy részlet.



1 megjegyzés: