2013. június 30., vasárnap

Jeremy után, hajfestés közben és túl egy rémálmon

Tegnap felraktam a Born to die utolsó részét...Furcsán üresnek és kicsit lehangoltnak érzem magamat. Azt hiszem meg kell írnom azt a prequelt...Persze egyéb ötleteim is vannak amik nem hagynak nyugodni, már csak idő kellene hogy leírjam őket...
Amúgy most éppen hajfestés közepette vagyok és ilyen téglaszínű trutyi csöpög szerte-szét a hajamból. Jut bőven mindenfele, komolyan úgy nézek ki mint ha egyenesen egy iskolai mészárlás kellős közepén lettem volna (stílusosan). Remélem nem ilyen színű lesz a hajam...Ughh...
Éjjel meg olyan rémálmom volt. Tegnap pasimmal dumáltunk a régi haverokról. Hogy már mindegyik megváltozott, ki előnyére, ki hátrányára stb. És éjjel meg egyikükkel álmodtam méghozzá eléggé +18-asat. Jééézus, szörnyű volt...Rendes srác (volt, mert már nem igazán tartjuk a kapcsolatot) meg minden, de hogy én meg ő...áááhhh...durva lenne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése