2013. július 25., csütörtök

Alkonyat izé

Valamelyik nap kb. háromnegyedig végig néztem az Alkonyat c. film első részét. De csak mert nem volt más a tv-ben. És jókat röhögtem, mire J. felhomályosított hogy az nem vígjáték. Eh, oké rájöttem magamtól is, csak mivel én nem hiszek a vámpírokban meg más egyéb ilyesmikben, számomra vicces volt. A főszereplő csajt kissé betegnek találtam, na meg ez a bizalom, már hogy bízott a csávóban (aki vámpír volt és azért a kaját is látta benne) és hogy elment a családjához is (ahol úgyszint mindenki vámpír).
Nos, én nem bízok ennyire senkiben sem és tuti nem mennék olyan helyre ahol esetleg eledelként végezhetem :D Ezért nem megyek eldugott szigetekre sem nyaralni, nehogy az ottani őslakosok elkapjanak (ja meg mert pénzem sincs rá). Viccet félre téve, a kisvárosi közeg tetszett, szeretem az amcsi vidéki hangulatot.
És azt hiszem nem leszek Alkonyat függő, Harry Potter fan meg főleg sem (azt még ennyi év után sem tudtam 5 percnél tovább nézni). Ilyesmikben inkább a paródiákat szeretem. Lást fentebb :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése