2024. február 21., szerda

Kislány a zongorán áll

Acélbetétes bakancsban, mert anarchista XD
Annyira lenyomott a fásultság és a depresszió, hogy úgy gondoltam holnap és pénteken nem megyek hely-re. Hàtha attól jobb kedvem lesz.
Amúgy is van elintéznivalóm, meg anyámat legalább elkísérem az orvoshoz. Csórinak megint vacakolt a veséje, de tanulva az előzőekben történtekből, rögtön ment a házi dokihoz gyógyszert íratni. Azóta már jobban van, de erre oda kell figyelnie. Írtam már hogy nálunk famíliáris adottság a béna és érzékeny vese. Sajnos egyik rokonunk a 70-es években fiatalon vesegondok miatt halt meg és többen is szenvedünk a családban az extra érzékeny vesék miatt. 
Nekem már vesekövem is volt és hát az pokoli, nem kívánom senkinek sem.
A tennivalókra visszatérve, ki akarnám takarítani a teknős akváriumát, meg itthon is aktuális már egy kis takarítás, ruhaselejtezés egyebek. Receptet is kellett íratni, de ezt nem akartam a szabadnapokon csinálni, inkább erőt vettem magamon és arra fordultam ma délután. 
Csodák csodája, csak négyen voltak előttem, sehol sem tanyázott egy ordenáré c type és az új helyettes doki 15 perc alatt kiszórta a delikvenseket. 
Nekem meg azt mondta, hogy receptet íratni nem kell személyesen. És telefonáljak, ahelyett, hogy elzarándokolok a rendelésre. Oké, én próbáltam eddig, de sose vették fel. Azt mondta erre, hogy próbálni kell kitartóan. Közben az asszisztens ezerrel elkezdte fertőtleníteni a bútorokat, mintha kolerás lennék, pedig csak az ajtóban álltam meg. És maszkban voltam, mert ugye kötelező még mindig :S
Összegezve tehát, én örülnék legjobban, ha még ritkábban kellene ide járni és majd kitartóbban fogok próbálkozni telefonos gyógyszerfelíratással. 
Meg szerintem azért intézem a dokiváltást is, ha jobb idő lesz.
Ha a héten úgy alakul, szeretném megnézni az Anya csengője c. filmet és újra néznék néhány kedvencet, amit régen láttam már. A Téli szünet című film is érdekel a trailer alapján, de ahhoz moziba kéne menni és nincs kivel. 
Írni is jó lenne már, idén még semmit sem alkottam kreatívan és nyomaszt a befejezetlen Still breathing, meg kellene valami újat is írni. Néha vannak ötleteim, de a megvalósításig nem bírok elvánszorogni. Néha leragadok az opál, arany, raktár vadászó, kardkészitő, kígyós, vagy zálogházas műsoroknál, vagy csak ülök és baromságokat csinálok, össze vissza szörfölgetek a neten, meg zenét hallgatok, az idő meg repül és pazarlódik. Persze nem kötelező írnom, de hiányzik az ebben való elmélkedés, lelkesedés és a lendület. 

2 megjegyzés:

  1. Már csak azért is megéri olvasni a blogod, mert eszembe juttattad hogy tegyem be a mosást (ruhaválogatás + takarítás...)
    Vigyázz a vesédre, igyál sok vizet!!! (Aztán hátha az írhatnék is megjön. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök ha segített a blog 👍👍👍
      Igyekszem vigyázni a vesémre és próbálok több vizet is inni, tudom hogy legalább 2 liter kellene, de nem nagyon jön össze.
      Ha jön a tavasz, talán jön az ihlet is.

      Törlés