2022. október 25., kedd

Idegállapot és más finomságok

Szegény pasim, reggel itt szomorkodott a holnapi Sepultura konci miatt, mert hogy ez az egyik kedvenc bandája és még sem látta előben sosem. Megértem az érzéseit, én is annyi favoritom fellépését kihagytam, gyerekként, mert az ősök nem engedtek el (pl. GD, pedig már a jegy is megvolt, de ennél nem is kerültem sajna közelebb az együtteshez), vagy később, mert nem volt pénzem. 
Amúgy telik a hét. A reggelek a sötétben, pasim elviteles kávéjával, ropival vagy kekszel, később rocker R.-el, jókat röhögünk, imádom a csajt! 
Átnézettük és bekapcsoltattuk a gázossal a fűtést mindenhol.
Már beszereztem a mécseseket, de a héten van még pár köröm, megyek receptet íratni, meg a bankba is, közben meg várom a négynapos hétvégét. 
Ha minden igaz, vasárnap vagy hétfőn megyünk a szokásos gyertyagyújtós családi utunkra. 
Ja, apámék múlt hétvégén le akartak ruccanni, hogy rendbe tegyék a sírt, vitték volna Tinimutert is, de hálaégnek a dologból nem lett semmi. 
Nem is tudom, hogy gondolták, mi a francnak vitték volna? Hogy körbemutogassák a faluban, vagy mi?!
Szerintem pont eleget kocsikáztatták már a csajt, nem kell még apám szülőhelyére is elvonszolni. 
Komolyan kezd elegem lenni a Tinimamiból btw.
Meg a koránkelésből és a tömegközlekedésből is, jó lesz pár nap szünet.  
A szomszédhoz se merek átcsengetni, pedig akartam volna neki adni kekszes sütit, de inkább nem zavarom, mert a fiát szombaton a mentő vitte el.
Meg egy ismerősömről is kiderült, hogy súlyos beteg, műteni kell azonnal. Egy évvel idősebb nálam.
A. is írt, hogy hamarosan új munkatársat kap és az új munkaerő keresztneve egyezik annak tyúkmellű görénynek a nevével, akivel a pasim hempergett a hátam mögött. Azt tudom, hogy az a ribi is olyan munkakörben van, mint A., de nem lehet ilyen kicsi a világ, hogy épp ez a nő legyen az, akit majd összeraknak vele. Felettébb lelombozó lenne, ha a pasim után, a barátnőmet is lenyúlná ez a képződmény. 
Ettől a hírtől idegállapotba is kerültem menten, mellkasi nyomásom lett. Szendvicset, majd kakaós péksütit ettem a stressz ellensúlyozására, de nem lett jobb a helyzetem, most már a gyomrom is fáj.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése