2022. július 14., csütörtök

Ruhapokalipszis, meg nyáridő

Szombaton fél nap a ruháimat selejteztem, hogy legyen hely a szekrényekben és a húgomtol kapott cuccokat is el tudjam végre rakni. Hát nem sikerült, lett viszont még egy zsáknyi fölösleges ruha és cserébe csak csekély hely. Délután már nem volt kedvem ezzel vesződni, így a ruhákat becsesztem az étkezőnek szánt és már amúgy is fullra telepakolt félszobába és inkább elmentem pasimmal sétálni. Klassz volt az idő, fagyiztunk és a parkban belebotlottam tesómba. Valami barátnőjével volt, egy iszonyat vékony, pink hajú csajjal, akinek vagy nem voltam szimpi, vagy csak ilyen a stílusa, de mikor hugi be akart mutatni minket egymásnak, a szavába vágott, hogy tudja ki vagyok, fb-n látott már. Btw nekem se volt túl szimpatikus Pinkypie, úgyhogy nem is társalogtam vele. Húgommal se sokat, de mondta hogy sajnálja, ha rosszul jött ki a dolog, nem tudta hogy el akartam menni a diplomaosztójára. De közöltem, hogy fátylat rá, úgyis mindegy már, nem?
Később pasimmal gyümis söröztünk és kávéztunk, szóval az egy happy nap volt.
Jaa, mikor hazaértünk, na mi várt az ajtó előtt? Egy nagy reklámszatyor ruha, szerintem a szembeszomszédtól. Nem akartam a folyosón káromkodni, így csak bent a lakásban morogtam. Úgy kellett ez a plusz 1 szatyor ruha ide, mint mókusnak az erdőtűz. Átnéztem, de nem az én stílusom, ami még úgy ahogy jó lenne, meg nem az én méretem. Kidobni ugye nem tudom, mert a szomszéd meglátja, szóval most is töröm a fejem, hova az anyámba tehetném.
Vasárnap frufrut vágtam magamnak és annyira rossz nem lett, sőt, ha összekötöm a hajam előnyösebb az arcom tőle, bár nem szeretem összekötni a hajam, mert a nagy kerek gülü szemeimmel és a béna orrommal nem lehet mit tenni. Az reménytelen. 
Úgy festek, mint valami rágcsáló, suliban basztattak is, hogy egérre hasonlítok. Apám meg mondta már azt is, hogy nyúzott nyúl. 
És most olvastam, hogy a Pearl Jam a héten kis hazánkban lépett fel. Ahh, erről is sikeresen lecsúsztam. A Volt feszt is idegesített, de aztán már nem, mert YB lemondta a koncertjét és nagy részt rá lettem volna kíváncsi(meg azért a BMTH-ra , The killers-re és a Sum41-ra is),  már ha lett volna rá keret. De hát konkrétan fesztiválokra egy vasam sincs. Valljuk meg, másra sem nagyon és így hiába dübörög a nyár, engem nem hoz lázba. A nyaralás elmaradásába nehezen, de belenyugszom, viszont egy kirándulás, vagy bármi, ami nem ez a 4 fal közti merő agónia, igencsak feldobna. Úgy volt, hogy most szombaton diplomaosztó ünneplő parti tesóméknál, kezdtem örülni, hogy végre valami akció, de ma szólt hugi, hogy legyen inkább jövő héten megtartva. Lelombozódtam. Én nem akarok hétvégén itt dekkolni és főzöcskézni, vagy ruhát selejtezni (brrr a hideg ráz a gondolattól is)!!! Sürgősen ki kell hat találnom valamit, mert már csak egy hétvégi kirandulásban bizhatok. 
Apám adott egy kis ventilátort, ami usb-re csatlakoztatható és színesen világít, nagyon cuki.


2 megjegyzés:

  1. De miért kapsz amúgy ennyi ruhát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kérdés amúgy. De mindenki ad, csak már nem tudom hova rakni, mert szekrényt nem mellékelnek hozzá.

      Törlés