2022. július 8., péntek

Kis tüskék

Heyyyy, mintha kicsit tűrhetőbbé vált volna az időjárás, már nincs harmincezer fok. Éjszaka legalábbis tudunk nyitott ajtó, ablak mellett aludni. Kivéve, ha nem ott gyülekeznek és vihognak mindenféle emberkék. Múltkor is fél óráig hallgattam éjjel egykor 2 csávó és 1 csaj hangos eszmecseréjét a semmiről, míg inkább becsuktam az ablakot és megsültem a hőségben.  
A húgom diplomaosztóját néztem felvételről ha már nem hívott meg  és egy jó nagy senkinek éreztem magam, amiért én idáig valszeg sosem jutok el. Pedig biztos menő a levegőbe dobni azt a kalapot, vagy micsodát. Én biztos örültem volna, ha hosszú évek tanulása után egy diploma a jutalmam, de egyes delikvensek olyan fapofával vették át a diplomát. Nem is értem. 
A hét elején hivatalos bizbazokat intéztem délutánonként, de kifogtam egy gyökér ügyintézőt, aki egy rossz helyre rakott iksz miatt visszadobta az iratot, így jövőhéten még mindig ezzel kell szórakozni. De örülök:S. A hivatalból gyalog mentem haza, mert a hely a világ végén van és szerintem a napsütés jól betett, mert utána 2 napig fejfájasom volt. 
Meg akarnám nézni a Taxidermia c. filmet, de csak napolom folyton, a tartalma elég brutál, nem is tudom, kell e most ez nekem...Amúgy extrán dögunalmas minden, semmi nyár feelingem nincs. Nulla a köbön. A kedvem is tré. A. nyaral a Balatonon, H.-ék hétfőn mennek Horvátba,  tesómék és az ősök majd valamikor augusztusban ruccannak ki. Mi meg sehova se megyünk, csak itt aszalódunk ebben az egyre mélyülő fostengerben. De legalább az írás ad némi szabadságot, abban el tudok merülni és addig sem agyalok, na meg a jegkrém és a gyümölcsös sör is velem marad (önsajnáló ikonok).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése