2022. június 18., szombat

Mint egy süllyedő hajó

Egyszer, nagyon-nagyon régen,  mikor még Sz.- el együtt lógtunk minden hétvégén, véletlenül a sok vodka-sprite hatására rossz gombot nyomtunk meg a zenegépen és felcsendült Jimmy : Még nem veszíthetek c. slágere, ott szerepel a címben lévő hasonlat. Ami most elég jól megállja a helyét a lelki világomban is.
Jövő hét pénteken lesz az a tájékoztató, tudjátok ott,ahol már voltam múltkor és ahová több embert is felvesznek. Még győzködöm magam hogy menjek, gyomoridegem van tőle előre, de most más opciót nem tudok és nem is nézegettem egyéb hirdeteseket. Persze attól, hogy nem veszek erről tudomást, a probléma még létezik.
Tegnap szabadnapos voltam, de az előzőleg eltervezett pihenés és filmezés helyett az ősöknél dekkoltam és takarítottunk a mai partira. Ja, meg dekorációt gyártottam krepp papírból, nem is lett olyan béna,mint hittem, YouTube videók alapján csináltam. Anyám szerint kreatív vagyok, de azért ne essünk túlzásba. 
Sajnos a szüleim este megint összebalhéztak, volt valami tányértörés is húgom szerint, akivel az imént beszéltem. 
Pedig a szüleim akár örülhetnének is, mert június 27.-től egy hétig nyaralni mennek, ráadásul külföldre, Szlovákiába valami üdülőközpontba. De ők ehelyett marakodnak megint. Így már főleg nincs kedvem az esti programhoz, plusz ugye még a barátaik is jönnek, igaz a 4 meghívott párból csak 2 jön el. Mindegy, már előre tök ideg vagyok. 
Ja, összefutottam tegnap délután H. tesójával, azt hittem H.-hoz megy, de azt mondta nem beszélnek egymással csak az ügyvédeiken keresztül. És hogy oda-vissza perelik egymást évek óta az örökségek miatt. Rossz lehet, én nem szeretek haragban lenni egyik csaladtagommal sem, bár igaz, egyszer 5 hónapig nem tárgyaltunk a tesómmal, mert valami hülyeségen összekaptunk. És írok a végére cukiságot, mert a hiradóban is a végére rakják, hogy kis zebra (koala, szurikáta, panda, zsiráf stb.) született az xy állatkertben.
J. is írt tegnap, nagy baby boom van náluk, a kutyájuk 5, a macskájuk 3 kölyköt hozott a világra egy nap különbséggel. 
És a héten is megtudtam a világról érdekes dolgokat, pl.hogy van aki emetophiliat ír bele fanfictionba és hogy a womanizer nem csak egy Britney Spears nóta, hanem valami szexuális segédeszköz is, hihihi de tudatlan vagyok XD
De be is fejezem, mert csak heverek, halandzsázok és panaszkodom itt, annyira deprimált a hangulatom és félek az estétől. Légyszíves, drukkoljatok és küldjétek a béke és családiasság energiákat, ha van ilyen. Köszi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése