2022. június 13., hétfő

Hello, tudom ezer éve nem beszéltünk...

Ezt, vagy valami ilyesmit mondott nekem R., mikor pénteken felhívott. Mikor megcsörrent a telefonom és az ő nevét láttam a kijelzőn, először azt hittem, félrenyomta, de a mobil csak csengett, így végül fogadtam a hívást. Azt mondta, sok minden történt vele, mióta nem tartjuk a kapcsolatot.
Ugye R. nagyon jóban lett egy nőcivel T.-vel, aki szintén hely-en melózott. Ki se voltak egymás valagából, együtt jártak vásárolni, bulizni, egymás házában dekkoltak stb., aztán R. lelépett a hely-ről és rövidesen T. is dobbantott.
R. most árulta el, hogy ő szerzett neki munkahelyet ugyanott ahol ő is dolgozott. De ez hiba volt, mert a dolog mostanára odáig fajult, hogy konkrétan szóba nem állnak egymással, sőt egymást akarják ilyen-olyan ügyekért feljelenteni, meg megy a telefonon fenyegetés. És persze, már egyikőjük sem dolgozik ott. R. Most sehol nem melózik, volt már egy másik irodában és valami pékségben is kis ideig. Jelenleg otthon van, de július elsejétől felköltözik a fővárosba dolgozni nyárra. Valami hipermarketben lesz, már a lakás is megvan, amit bérelni fog. Azt mondta a pasija egész nyáron nem tud hazajönni és így ő sem unatkozik egyedül, inkább felmegy Pestre. Visszatérve a T. aktához, R. szidta mint a bokrot, elmondása szerint már bánja, hogy nem kevés pénzt és energiát fektetett ebbe a barátságba, mert a nő eléggé lehúzta anyagilag is, mivel R. sokkal jobb pénzügyi helyzetben van nála.
Vagy fél óráig csevegtünk és nem tudom, ez most csak ilyen hirtelen jött hangulat volt R.-nél, vagy újra akarja éleszteni a barátságunkat (nevezzük így) és az is jó kérdés, én akarnám e ezt.
Hétvégén semmi extra nem történt, csak a szokásos körök, pasim dolgozott. Szombaton jó későn feküdtem le, mert tv-t néztem, többek között a Grace megmentése c. filmet, ami elég megrázó volt és a címmel ellentétben, nem sikerült megmenteni Grace-t, sőt a filmben nagyjából senki mást sem. Szóval jól odarakott a hangulatomnak, ami amúgy is ingadozik, néha rajtam van a bőghetnék és nem is tudom pontosan miért. Pedig itt a nyár, a jó idő, nem tudom, mi ez az érzelmi kínlódás nekem.
Húgomnak meglett a második diplomája!!!!!Ez alkalomból a héten apámék garden partit csinálnak. (Majd tesóm is csinál ilyen összejövetelt náluk, de csak július közepén kb., mert úgy ér rá.) Először azt tervezték az ősök, hogy szombaton csak a szűk család lesz jelen, ám valahogy ez megváltozott, mert naponta bővül a meghívottak köre, főként apám barátai jönnek majd és ez már nem olyan jó szerintem. Egy pár emberrel hosszú évek óta nem is találkoztam, így szerintem beszélni sem nagyon tudok velük miről, ez el is vett a lelkesedésemből, pedig kicsit örültem a kerti összejövetelnek, míg nem tudtam, hogy apám a családon kívül mást is elhív.
Arra is kíváncsi leszek, Teen mom ott lesz e, tesóm nem nagyon bírja, de a csaj áldozatkészen felajánlotta, hogy segít az előkészületekben, aztán lehet, hogy ennek ára van és szépen ott felejti magát. Nem ez lenne az első. Ja, apám mondta, hogy valószínű Tini mamci apja augusztus végén kijöhet a sittről, juhuuuuu...
És megint nyílik valami gaz, mert előjött az allergiám, nem nagyon, csak kapar a torkom és néha köhögök. Pechemre reggel is köhhentettem párat a buszon, mire a tőlem 8 üléssel arrébb ülő csaj lenéző és undorodó képpel pislogott hátra. És még vagy utána négyszer. Pedig akkor már nem is köhögtem egyáltalán. Majdnem mondtam neki, hogy ez csak allergia, ne fosson, nem vagyok kovidos. És most már jó állampolgárhoz híven, neki amúgy is a majomhimlőtől kell paráznia. De inkább csak hasonló utálkozó, kiábrándult fejjel bámultam vissza rá.
Vajon milyen lehetett az MCR koncert múlt héten?
Hülye kérdés, biztos jó volt :P
Ajjjjjjj...
Fagyizni kellene.
Meg gyümölcsös sört inni.
Valahogy előhozni a nyári energiákat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése