2022. május 23., hétfő

Édes nosztalgia és a többi

Ooooh,  nézzétek, mit találtam :D :D :D Ezek mi vagyunk!
Ezer éve...na jó nem ezer, de kapcsolatunk kezdetekor.
Fotóalbumból fényképeztem, azért néz ki úgy, mintha 70-ben készült volna.
Régi szép idők...hajam is milyen volt :D


And sometimes you close your eyes

And see the place where you used to live

When you were young...(The killers)

És hétfő van megint...egy átlagos hétvége után.
Voltam anyáméknál péntek délután csak úgy, kaptam Montét, kapucsínót és csokis péksütit és megtaláltam a régi ékszeres dobozomat,benne a ballagási nyakláncomat a köves-szives medállal (fel is vettem, de még szokni kell, régóta nem hordok nyakláncot, mert a kedvencem anno sok éve elszakadt, amit meg a Narkomántól kaptam értelemszerűen nem hordom) és megtaláltam a két szerencsehozó kristályomat is, amit elhoztam ide, hátha bevonzza a jó energiákat, vagy mi. Hétvégén a szomszéd a kezembe nyomott egy nagy edény mákostésztát, hogy gyorsan vigyem be, mielőtt valaki meglát. Kedves tőle, meg minden, de úgy érzem magam, mint az a gyerek, akit sajnálnak, és akivel ciki mutatkozni, de titokban azért segítik. Fura. Én konkrétan teszek rá, ki mit gondol rólam, ha meglát, de ez én vagyok. Ja és megint új szomszédaink lesznek, az évek óta üresen álló lakást hirdette most még a tulaj. Hát kíváncsi leszek, ki lesz az a szegény lélek, aki ide téved.
Közeleg a nyár, itt a jó idő, reggel mindig veszek fel egy hosszú ujjú pulcsit és ezt egy óra múlva mindig meg is bánom.
Ha már nyár, ugye esküvődömping. Az ősök is és J.-ék is mennek hétvégén lagziba (két különbe persze), a hugom meg lánybúcsún vesz részt (ő majd június 11-én megy esküvőre).
És tudjátok, mi a közös az MCR koncertben és a Volt fesztiválban? Hogy egyiken sem leszek ott :/ Na, de ez van. Amúgy sincs sok tervem a nyárra, mivel pasim kijelentette, hogy még a pár napos nyaralás sem fog összejönni az anyagiak miatt. Meg a hely is bezárja a kapuit ugye és ki tudja mi lesz. Tudom, kéne lassan B terveket kovácsolni, de nyomaszt ez és nem akarok még ezen pörögni ŕs depizni.
De a cytológiám negatív lett!!!!Yea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, a Mufurc arcú nőt mostanában egy csomószor láttam errefelé, egy buszon is jövünk mostanság reggel és nem értettem, hogy mit keres itt, mikor tudtommal vidéken lakik, de aztán mások mondták és így kiderült, hogy becuccoltak a pasijával a városba albérletbe és konkrétan a mi utcánkban laknak! Chhhhhh...Szerencsére, szép hosszú utca a miénk, vagy 4 buszmegállónyi, és mi az első buszmegálló közelében lakunk, az ő lakásuk meg a harmadik buszmegálló környékén van. Továbbra sem szívleljük egymást, de mivel rendre egy buszon utazunk reggelente, egy kelletlen sziát megeresztünk egymás felé.



n

2 megjegyzés: