2022. március 21., hétfő

Az baj, ha nekem már most elegem van a hétből?

Ami ráadásul undorítóan hosszú lesz a szombati bedolgozás miatt.
Péntek este jött egy köremail, hogy hétfőn össznépi agytágítás lesz a hely-en. Konkrétumot nem írtak, de gondoltam, hogy most akkor előrukkolnak az igazsággal. Szóval ennek fényében nyomasztóan telt  hétvége, meg más miatt is. Pasim szokásos körei, plusz anyám vs apám csaták, lamentálás a csóróságokon.
Vasárnap hajnalban olyan össze-visszaságokat álmodtam (amit megnéztem az álomfejtés honlapon és sok rossz jött ki, na de hát ne higgyünk az álmoknak ugye?) és utána meg azon agyaltam, hogy már régen ki kellett volna költözni külföldre. K. évek óta kint van és hiába szakított a pszichopata exével és él ott kb. egyes-egyedül, eszébe nem jutna visszajönni az országba. Vagy ott van A. anyukája kb. 9-10 éve van Washingtonban és egyelőre nem tervez hazatérést.
Ja, nem is írtam legutóbb, megint rákezdtek a középsulis osztálytalálkozó szervezésére. Ezúttal május közepe, vége felé akarják megtartani. Pff...Az a kamukirály aputest az első kommentelők között írta, hogy ő biztos ott lesz :D mondjuk akár ott lesz, akár nem, engem még mindig nem érdekelnek ezek az emberkék, szóval én tuti, hogy nem megyek. De kíváncsi leszek, hogy Á., vagy A. megjelenik e, mert a partit most az a srác tervezi a hétvégi házában, akivel A. anno suliban pár hétig kavart.
Na, de térjünk vissza a hétfőre, tehát befújtam magam a kedvenc parfümömmel és frissen mosott sörényemmel elmentem erre a délutáni összeröffenésre. Ismerőst szinte nem is láttam, szegény I. szabin van, mert az anyukája után, az apukája is meghalt 4 hónapon belül.
A gyűlés elhúzódott, mert volt egy nő, aki kb. ötpercenként kérdéseket tett fel ami mellé maratoni véleményáradatot is csatolt. Oké, amúgy érthető, mindenki szeretne valami biztos forrás birtokába jutni, de az nem ma jött el, mert semmi olyan nem derült ki, amiről eddig ne lehetett volna tudni. Még mindig csak a ködben tapogatózunk. Elég valószínű hogy megszűnik a hely, de nem tudni mikor, szó volt, valami másik céggel való összeolvadásról, viszont oda nem kell ennyi ember stb., szóval annyi biztos, hogy semmi nem biztos. Így a szorongás folytatódhat még tovább.
Hazafelé két megálló után lerobbant a busz, a másik meg fél óra múlva jött, csodás tömegnyomorral, alig vártam, hogy leszállhassak.
És még csak  hétfőt írunk yea...
Inkább folytassuk a kérdés-feleletekkel. Előre sajnálom, hogy ha vége lesz, mert mindig olyan lelkesen írogattam a válaszokat.
Eredetit itt találod: http://www.titaniablog.hu.
Legyen jó hetetek :*

51. Gondolkoztál már öngyilkosságon illetve öncsonkításon?
Uh, neeem...

52. Mik borítanak ki téged?
Haha, inkább mi nem? Ha nem elképzelések szerint alakulnak a dolgaim. A hirtelen helyzetek. A családi viszályok. Pasim húzásai. Tömegközlekedés, a belváros, a forgalom, a vásárlás, az ügyintézés, néhány környékemen lakó pletykás, unatkozó, rosszindulatú egyén ésatöbbi.

53. Számodra fontos embereket vesztettél el?
Sajnos igen. Nagyszülők, ismerősök, barátok, rokonok.

54. Mik azok a célok, amiket 2 éven belül szeretnél elérni?
Boldognak lenni. Konkrétumokat nem tudok, ember tervez ugye.

55. Használtál már ki valakit? És miért?
Nem emlékszem ilyesmire.

56. Rossz embernek tartod magad?
Nem vagyok olyan rossz ember, de szeretnék jobb lenni persze.

57. Szüleiddel milyen viszonyban vagy?
Anyámmal közelebbi, apámmal már kissé fagyosabb.

58. Szeretsz iskolába járni?
Nem járok már suliba. De annak idején az általánost a piszkálódás miatt utáltam, a középsuli első két éve jobb volt, az utolsó kettő megint tré, mert összevontak minket egy másik osztállyal, ahol túl sok seggfej volt (plusz Aputest aki akkor a pasim volt, és a tenyérbemászó, nyalizó, mindenkire rámászó stílusa miatt engem is szekáltak).

59. Mit gondolsz a nyitott kapcsolatokról?
Én nem tudnék ilyenben élni, de akinek ez bejön, hát legyen benne boldog.

60. Milyen nyelveken szeretnél megtanulni?
Spanyol és angol (angolul valamennyire tudok mondjuk, de mehetne jobban is).

61. Voltál már tengerparton?
Még sohasem (zokogó ikonok).

62. Szoktál alkoholt fogyasztani?
Ritkán, évente párszor. A nagy alkoholizálások nem nekem valók.

63. Szereted a körmöd festeni, amennyiben lány vagy? Esetleg mű köröm?
Sosem volt műkörmöm, nem is vágyom rá, a kezemen festeni is csak évente ha 2-3 alkalommal szoktam a körmeimet, viszont a lábamon a körmöket nyáron festem, mondjuk értelme nem sok van, szinte sosem hordok papucsot, vagy szandált.

64. Régen, myvip vagy iwiw volt a kedvenced?
Juj, de nosztalgikus kérdés. Az iwiw, de amúgy a myvipen is regisztráltam, csak a jelszavamat elfelejtettem és nem tudtam belépni.

65. Voltál már plátóilag szerelmes?
Persze, gyerekkoromban egy sor színészbe, zenészbe, egy középsulis osztálytársamba.

66. Szeretsz buliba járni? Vagy koncertekre?
Szeretnék néha egy jó kis rock koncertre menni, vagy egy klassz kis sütögetős kertipartira. Régebben többször mentem, de mostanság  egy nyolcvan éves is pörgősebb életet folytat, mint én.

67. Írd le, mit élsz át ha szerelmes vagy. Hogyan tudnád megfogalmazni hogy milyen érzés?
Jó érzés, teli izgatottsággal, szárnyaló fantáziával, a találkozásokra való várakozás, non-stop álmodozás, minden zenéről az illető jut eszembe.

68. Külföld vagy belföld? Miért?
Nekem mindkettő jöhetne. Mert nem sok helyre jutottam még el eddig.

69. Mondj 5 hibát magadról, ha van.
Több van, mint öt :D türelmetlen, makacs, lusta, pesszimista, nyugtalan.

70. Milyen az önbizalmad? Van?
Nincs. Talán sosem volt, vagy ha volt is, elvette az a két rohadék, szemétláda osztálytársam általánosban, aki folyton piszkált, meg néhány kedves exem is hozzájárult, ahhoz hogy nekem nulla önbizalmam legyen.

71. Szoktál csúnyán beszélni?
Sajnos igen.

72. Dolgoztál már? Ha igen mit?
Diákmelóban zöldségesnél, borászatban, gyárban. Sulis gyakorlaton egy butikban (életem egyik legrosszabb, legmegalázóbb időszaka volt, akkor jöttem rá, hogy jól szituált, középkorú nők mennyire kegyetlenek tudnak lenni). Rendes állásban voltam ruhaboltban és irodában.

73. Milyen diáknak tartod magad?
Már nem járok iskolába, de alapvetően szorgalmas voltam. Hülye, de szorgalmas, szóval amit be kellett magolni, vagy amire beadandót kellett csinálni, az oké volt nálam. A magatartásommal sem volt baj szerintem, leszámítva pár lógást.

74. A kedvenc színed jellemző rád?
Fekete, zöld és bordó a kedvenc színem, de arról fogalmam sincs jellemző e rám.

75. Melyik parfüm a kedvenced?
Parfüm mániás vagyok, imádom az illatokat, a szép üvegeket! Volt egy munkatársam, aki gyűjtötte a drága parfümöket és sokat illatoltunk együtt. Itt szerettem bele pl. az Yves Saint Laurent Black opiumba, vagy a Lolita Lempicka Sweet-be, bár sosem engedhetem meg magamnak, meg nem is adnék ennyit egy parfümért az a helyzet. Ez a munkatársam adott nekem ajándékba egyszer Givenchy HOT COUTURE-t, meg Jacomo silences-t, mert neki nem jöttek be ezek az illatok. Az én személyes kedvenceim, amiket próbáltam már és szeretem: Yodeyma Black elixir, Yodeyma Seduccion, B.U. Passion, B.U. Absolute me, Far away, Far away rebel, Little black dress, Flor de Mayo.

76. Hiszel a természetfeletti dolgokban? Van rá példa?
Talán kicsit hiszek és félek is ezektől. Fura dolgok történtek már, amire nincs magyarázatom, pl. rokonunk halála után a vitrinben lévő ébresztőórája le volt fordítva, meg ilyenek. Para...

77. Mennyire jók a megérzéseid?
Sajnos a lottó főnyereményt még nem éreztem meg. Néhány emberrel kapcsolatban viszont bejöttek.

78. Mit gondolsz a hajléktalanokról?
Sajnálom őket, volt hogy adtam nekik pénzt.

79. Milyen álmaid háza/lakása?
Mindegy, csak el innen! Nagy igényeim szerintem nincsenek, másfél szobával kiegyeznék, csak legyen meleg, napfényes, vidám, ellentétben ezzel a hideg, sötét és elszomorító ürgelyukkal, amiben most vagyok. Hogy vágyjak hazamenni és legyen kedvem lakáskiegészítőt venni pl. édes otthon táblát, meg welcome lábtörlőt. Az álmaim háza egy mondatban összefoglalva: legyen jó ott élni.

80. Mennyire vagy házias?
Hát nem sütök-főzök-takarítok folyton, sőt számomra a házimunka nyűg. De lehet, hogy csak ebben a lepattant lakásban, mert pl. az imádott albérletünkben nem éreztem így.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése